antinevralgic.

Par défaut

Intrând puternic și nu polemic în subiect (deși, dacă ar citi asta, câteva cârcoteli și-ar putea miji mustățile veninoase…), scrijelesc o simplă concluzie: olimpiada de anul ăsta a fost VARZĂ. Nu, nu din aia pe care o mănâncă vacile (deși nu sunt sigură dacă o vacă mănâncă varză), ci o varză autentică, specific românească. Și unde altundeva puteai găsi o varză tradițională decât la olimpiada națională de limba română? Trecând peste rezultatul rezonabil pe care l-am obținut și peste cei 4 oameni geniali pe care i-am cunoscut și cu care am împărțit pat, masă, scaun și pahar, ajungem la învălmășeala cu care am fost primiți, la orele de așteptare în picioare și îmbulzelile din autobuze supraîncărcate, la mâncarea groaznică de la cantină și la zbieretele unora dintre organizatori: « toată lumea trece ACUM pe canapele și așteaptă rezultatele, că doar sunteți olimpici și nu oi!!! » Unde se putea întâmpla asta? Nicăieri altundeva decât la Constanța, tărâmul plin de inspirație pentru filologii mai mici și mai mari, mai inițiați sau mai puțin inițiați într-ale scrisului olimpiadesc. Și-apoi, nici nu e mare lucru să te trezești cu o cameristă intrând peste tine la toaletă..dar hai, că prea intru în detalii.
Una peste alta, pot spune că am avut norocul de a da peste niște oameni din componența lotului nostru olimpic(+doamna profesoară care ne-a însoțit) extraordinari. Nici nu are rost să LE (pentru că am fost numai fete, « numa’ noi dă’ noi ») caracterizez în prea multe cuvinte: deștepte, frumoase, cu-minți, de gașcă, amuzante, distrate, atente, respectuoase, fair-play-eriste, săritoare, geniale și mai pe scurt-tulcence veritabile. Și nu, nu m-a descurajat nici Constanța cea primitoare. Voi fi filoloaga până la capăt și voi merge la Litere. Este poate cel mai bun lucru pe care l-am învățat despre mine. Mă simt ca un om decis, pentru prima dată în viață. Yeeey!!!
și să vă las cu câteva pozici…

IMG_1013

IMG_1018

IMG_1072

IMG_1019

IMG_1055

IMG_1084

IMG_1085

Une réponse "

Laisser un commentaire

