povestea unei…pierde-vară.

Par défaut

băăăăăăăăăi, ce dor mi-a fost de blogarealăăăăăă! ok, recunosc. am fost cam leneșă, dar sunt sigură că mă veți ierta, voi, cei trei cititori ai mei care mi-ați deschis paginuța chiar dacă eu am lipsit tot timpul ca o pisicuță*deși n-are nicio relevanță*. anyway. am dormit atât de mult că aș putea spune că am ajuns în comă somnambulică. măcar m-am plimbat peste tot în vis, peste tot pe unde aș fi vrut să ajung în vacanță asta și nu am ajuns pentru că ciment-bucătărie-renovări etc.

am articol în ziarul local și tare mi’s mândră că am ajuns mare jurnalistă, în sfârșit. nu trebuie să mă luați în serios. eu mai și aberez, știți doar. sunt oficial îndrăgostită de câinele meu pe care l-a adus mama de pe stradă și care răspunde la mai multe nume, pentru că fiecare dintre noi îl strigă altfel. darius îi spune Bursucel, mama- Ursachi, tata-Scooby, iar eu îi spun Smoc. hihi.

ieri ne-am plimbat cu bicicleta în tot satul. eu și maria. nu că aș fi o mare biciclistă, dar sunt împătimita kilogramelor în plus pe perioada vacanței și nu știu cum e posibil așa ceva. nununu. cum pedalam eu așa, mă gândeam că dacă ești suficient de deștept să pui frână la timp și să-ți menții echilibrul pe bicicletă, ești suficient de deștept să faci orice. ORICE! și în rest, muuuuuuuuulte cărți, multă literatură, muuuultă psihologie și prea puțin studiu. promit să postez mai des. băi blog, mi-ai lipsit.

Une réponse "

  1. brava tu, simpatico care ești! să știi că și eu am absentat de pe bloguri, că vorba aia: mai avem nevoie și de iarbă! se impune cîte-o pauză 🙂
    hai te pup și spor la succese!
    P.S. să-ți trăiască smoc-ul! pupă-l în bot din partea mea!

Laisser un commentaire

