hei, eu sunt titlul.

Par défaut

In sfarsit ploua.  Sau se face ca ploua. Oricum, abia asteptam momentul sa stau inchisa in casa, sa ploua si sa postez despre cum ploua si eu ma bucur de ea, de ploaie, oricat de mica si inofensiva ar fi. Mi-am adus aminte ca scriu poezie pentru chestia aia si ma urasc pentru ca uitasem. De fapt, unii cred ca « operele » scrise de nevoie nu au nicio valoare, dar imi permit sa-i contrazic. Adica, avand in vedere ca sunt scrise de cineva atat de modest ca mine, au o valoare inestimabila. Da. Cred. Poate o sa devin un mic Eminescu sau, cine stie, un Nichita Stanescu conservat.

Imi pierd vremea ba cu niste quilling, ba cu niste origami si, cred ca e ceva de viitor, daca altceva nu stiu sa fac. Ba da, stiu sa gatesc si…sa dorm mult. Mult de tot. OOO DA! Ma gandesc destul de des daca eu chiar imi doresc sa devin profesoara de limba romana si, e ciudat pentru ca ma razgandesc din doua in doua zile. Imi imaginam cum ar fi sa invat sa fac muuulte feluri de prajituri dragute si sa lucrez intr-o patiserie si sa imi petrec viata cu mult zahar si faina in cap, mereu cu glicemia ridicata. Ar fi chiar super. Oricum, m-am apucat de citit niste padagogie gasita in raft si carti gen « Activitatea educativa a dirigintelui » sau « Lichidarea si combaterea repetentiei » care ma amuza teribil. Macar am o ocupatie, nu?

In rest, sunt neschimbata. Cu exceptia celor 4 kg in plus, bineinteles. Si, m-am hotarat ca in fiecare dimineata sa ma trezesc devreme si sa alerg sau sa dau 10 ture cu bicicleta. Mama spune ca m-am ingrasat din lipsa de ocupatie, adica dormit-mancat-citit-facebook-dormit-mancat-citit etc. Marea ma cheama la eaaaaa, dar imi doresc mai intai o potiune antibronz si pe cineva care sa ma ia cu el. Cine se ofera??…era o intrebare retorica, oricum.

now, badminton time!!!<3

Tumblr_m707wbruri1r1697to1_1280_large

"

Laisser un commentaire

