auch!

Par défaut

mi-am rupt degetul. viata mea e chiar ruinata. la fel si toata vacanta cu toate planurile mele de a-mi scrie cartea si de a o publica in toamna, toate chestiile pe care mi-am propus sa le scriu, sa le citesc, toate plimbarile cu bicicleta pe care le planificasem, toate interviurile pe care voiam sa le iau pentru ziar. tot. ma doare si sa tin mouse-ul, asa ca nu m-ar mira sa devin facebookless, blogless, yahooless, chatless si friendsless. da, viata asta e cruda si salbatica! si ce ma doare si mai mult e ca mi s-a intamplat asta in timp ce incercam sa-mi hranesc iepurele. shit.

"

  1. come on, capu’ sus! suna foarte foarte bine planurile tale de vacanta iar un deget rupt nu poate decat sa dea nastere unor versuri haioase sau cel putin publicabile. tastatura accepta si scrisul rar, incet, molcom, bine-gandit, cantarit de trei ori inainte! haide, curaj, iar mouse/ul se amuza perfect cand il foiesti cu mana stanga!Curaj, degetul tau rupt e un bn motiv sa razi bine de tot vara asta de toate stangaciile tale;)si o si face memorabila!;)

  2. A plouat aici, bunica ma pune s-o ajut in gradina, mama sa fac curat in casa ca vine sora-mea…numai vacanta nu am:)) abia astept sa evadez!! pe la voi cum e?

    • :)) parca mi-ai citit gandurile. la mine nu vine nici sora, nici frate, da’ m-au omorat cu ordinea in casa. nu mai am timp sa fac nimic. de ploaie ducem lipsa. cum eu sunt prinsa in treburi, nici nu am apucat sa ma intalnesc cu fetele, dar abia astept sa vii si sa povestiiiiim:)

  3. Si eu abia astept! Mi-e dor de voi…si pana vin iti transmit multi pupici, imbratisari, creativitate, iubire, sanatate! :*

Laisser un commentaire

