despre ce am învățat la bucurești

Par défaut

pentru articolul de prezentat la următoarea întâlnire a jurnaliștilor care au speriat capitala. here we go. 

  • elevii Liceului Teoretic Gheorghe Munteanu-Murgoci sunt cei mai tari din lume. ei știu să pună întrebări doar când e cazul, chiar dacă e mai rar.
  • bucureștenii se îmbracă mai bine decât ai noștri.
  • bucureștenii au multe mașini, multe magazine de țoale și multe…frizerii.
  • bucureștenii au piste pentru biciclete, confundate de unul dintre colegii noștri cu spații pentru persoane cu handicap:))) nu toți oamenii care merg pe biciclete au vreun handicap. oricum, noi nu avem de niciun fel aici la țară.
  •  bucureștenii știu să meargă pe role/trotinetă/patine. cred că toți.
  •  televiziunea română arată altfel « pe viu ». nici nu l-am văzut pe mircea radu. now, i’ll cry about my life. 
  • în schimb, am văzut studioul de unde mircea radu se preface crede că prezintă știrile. 
  • n-am reușit să o conving pe doamna dirigintă că ploaia creează oricum o atmosferă romantică(vezi marina).
  •  agenția hotnews își câștigă banii din publicitate.
  • agenția hotnews are sediul într-o casă de modă. în caz că osama bin laden vrea să-i bombardeze, n-are nicio șansă să-i găsească. stai puțin, ăsta n-a murit? mă rog… 
  • pot să mă îndrăgostesc de oricine și de orice. tot ce trebuie să faci este să ai sacou pe tine și să nu porți adidași/ tenesi/orice altceva de genul. dacă ai și cravată, aș putea să te iubesc toată viața.  
  • statuia cu traian care ține lupoaica e mult mai urâtă în realitate. asta pentru că e indecentă, iar remus și romulus nu există în statuia aia. 
  •  în bucurești nu există locuri de parcare.
  • am văzut-o pe malvina cervenski în carne și oase. cum, nu știți? tipa de la meteo. nu mai urmărește lumea buletinul meteo ca altădată… 
  • oamenii din redacția de știri a radio românia butonează repede știrile. mai repede ca mine. nu credeam că mă poate întrece cineva (cum v-am zis, sunt o modestă cu mâinile scorojite din nu-știu-ce motiv).
  •  acum voi strănuta pentru că am dreptate. hAAAA…ciU!
  • de pe unul din balcoanele de la radio românia se vede bucureștiul mirific. aa, și oamenii de la radio nu țin la ținută, pentru că nu-i vede nimeni. 
  • eu și adnana vom deveni poete. când eram pe bac la brăila am scris o poezie în stil bacovian. awww, ce sinistraaaa! 
  •  la cotroceni nu ai voie să: intri fără șoșoni, atingi podeaua, faci poze, intri cu obiecte metalice, clipești, vorbești. 
  •  în studiourile tvr nu ai voie să intri când se fac probe tehnice, pentru că riști să te alegi cu ceva în cap și cu vreo două înjurături. 
  • dragostea mea, teatrul radiofonic pentru copii…n-aș fi plecat de acolo.
  • mâncarea de la kfc îngrașă, iar magazinele diverta nu sunt la fel peste tot. la pitești aveau muuuult mai multe cărți decât la bucurești și din mult mai multe domenii. rușiniiică! mi-am luat « despre frumusețea uitată a vieții » de pleșu. 
  • există jurnaliști timizi. am văzut unul.
  • este mult mai drăguț să mergi pe tocuri prin bucurești decât cu adidași.
  • cam atât. 

P.S azi am primit o carte drăguță de versuri cu dedicație « Pentru Giorgiana Hangu…o viitoare poetă ». mă simt în flow .

"

Laisser un commentaire

