cam de toamna…

Par défaut

Pentru ca am turnat pe blogul asta tot ce m-a deranjat, tot ce am simtit si cam toate gandurile spuse fara sa ma gandesc, o sa o fac si acum. Nimic nu e ceea ce pare a fi. Am inceput sa-i cunosc pe fiecare dintre ei si sa citesc dincolo de ceea ce imi spun, ceea ce cred ei de fapt. As fi spus ca nu imi pasa. E cel mai simplu sa spui asta. Dar imi pasa si ma doare pentru ca nu stiu ce mi-ar placea mai mult. Sa mi se spuna totul direct, asa cum o fac eu, sau sa nu imi doresc sa stiu cum stau lucrurile? Cred ca as suferi oricum. Cineva drag imi spunea sa am rabdare cu mine, dar m-am saturat sa am rabdare si sa astept de la ceilalti aceleasi lucruri pe care eu le ofer. Sunt confuza.

"

Laisser un commentaire

