m-am gandit 5 minute la un titlu potrivit, dar nu exista cuvant care sa exprime ceea ce simt

Par défaut

Oficial am revenit si mi-am revenit dupa zile si nopti de nesomn si alergatura, emotii si lacrimi, ca nici nu am observat ca au inflorit copacii. Abia cand eram in tren am observat si a durut cumva. A venit primavara intre timp si, odata cu ea, am renascut si eu, la Pitesti, pe meleaguri argesene. 180 de minute a durat lupta mea cu proba scrisa, 30 de minute mi-am stors creierii la proba orala, 2 minute si trei secunde-convorbirea cu doamna diriginta dupa publicarea rezultatelor si 33 de secunde fericirea de a te afla pe scena din Aula Magna a Universitatii Constantin Brancoveanu, in calitate de premiata cu premiul I la faza nationala a Olimpiadei de Limba, Comunicare si Literatura Romana, satisfactie ce va dura toata viata.

"

  1. Super felicitari!! Been, there, done that, could’t achieve that highest degree! Super felicitari!Ai sa porti asta in suflet toata viata, chiar daca, la un moment dat, spusa cu voce tare, nu va mai aduce nimanui aminte de nimic, tie, acolo, pentru tine, iti va fi de mare ajutor!Super felicitari!

    • Iti multumesc, Cristina! Nu te cunosc personal, dar numele tau va dainui pe peretele clasei noastre si in paginile de aur ale istoriei liceului, pentru ca ai lasat ceva in urma si, la randul meu, te felicit!

      • Te roog, nu face asta, numele nu o sa dainuie nicaieri;) ai sa vezi, performanta asta conteaza cel mai mult pentru tine, cand imbatranesti! Nici eu nu te cunosc personal, tu erai in clasa a 8-a cred, cand am terminat eu liceul, dar ma bucur enorm ptr tine, ca eu, in clasa a 9a, singurul an in care am prins national, am luat o nota semi-rusinoasa.:D sa nu stricati peretii, ca alte poezii nu mai am, n-am mai scris de mult. te puup, ma intorc la licenta mea:D

    • Multumesc, Manu! Pai, normal ca trebuie sa duc(sa ducem) mai departe mostenirea primita de la « bunicii » nostri…spirituali. Ne-ati predat stafeta si…cred ca ne-ati predat-o bine!

  2. Felicitari inca o data si multa bafta in continuare! Ma bucur foarte mult cand ma gandesc ca inca mai exista elevi cu care sa ne mandrim in liceul nostru! Sa ai o zi frumoasa!

  3. Bravo, Gya! Felicitari din partea unui Iubitor de Literatura dar nefericit posesor de IQ mai …scazut. Tataia Mişu ar fi fost mandru de tine ! Cea mai importanta avere a unora este propria lor persoana !Pupici

  4. voi incepe cu felicitarile de rigoare si cu dorinta de a-ti spune ca esti intr-adevar o fata de premiul I. acum vroiam sa ma concentrez pe inflorirea copacilor…stii…si eu am vazut destul de tarziu minunata spuma ce se nascuse pe crengile firave ale pomilor. fiind prinsa intre testele de matematica pentru evaluarea natioanala, cu sufletul pustiit de probleme incurcate de geometrie si exercitii nefolositoare de algebra, nici nu observasem minunatia copacilor care de acum incepeau sa infrunzeasca. am iesit doar pana la magazin si mi-au inseninat intreaga saptamana petrecuta cu capul printre caiete si exercitii…deci, suntem in aceeasi postura! :d
    Felicitari inca o data pentru extraordinarul punctaj primit la faza nationala. Succes in continuare!

Laisser un commentaire

