oficial ne merge…

Par défaut

ca puța în apă rece (scuzați-mi expresia neglijentă) hai să ne afundăm în cărți, să citim romane întregi câte unu’ pe zi, să înotăm prin hârțoage și portofolii pline cu hârțoage și mii de citate spuse de oameni prea inteligenți pentru noi. pentru ce? pentru că trebuie să iei la națională măcar o amărâtă de mențiune? pentru că îți vei face o imagine proastă dacă nu faci nimic și iei 20 de puncte? ok. am avut niște cedări psihice zilele-astea pentru că MATERIA DE A 10-A e oribilă!!! btw. ieri am fost la lansarea ziarului local, unde toată lumea a fost împopoțonată pentru că trebuia să vină televiziunea (și cum omul din popor e disperat să apară la televizor, nu contează în ce context, măcar o secundă în care bagă un zâmbet ipocrit și îi face cu mâna lu’ mă-sa îl face să se simtă vedetă, hai și noi…) m-am săturat să țin discursuri zilnic ca o idioată prin cameră, ca și cum m-ar asculta cineva, să citesc cărți, cărți, cărți care nu mă relaxează în niciun fel și din care nu pot să rețin mai nimic decât dacă scriu pe ceva, să mă așez în pat ca să citesc și să mă ia somnul după doar 5 minute (deci e dovedit, aș putea să dorm zile întregi. non-stop!!) și mai ales, să conștientizez ce cultură mică am, că am citit prea puține cărți pentru ce mă așteaptă pe mine la pitești, unde, probabil, voi da peste niște tocilari care vor discuta doar despre asta. nu-i nimic, există rezumate pe net, dar nu-i tot aia. saaaau, ba da. mă gândesc la faptul că oricum din cărțile pe care le-am citit îmi mai amintesc esențialul, deci ar fi tot aia să citesc rezumatul pe net, nu? și mai e ceva. ăia ne țin acolo aproape o săptămână ÎNTREAGĂ, în care o să am nevoie de atâtea chestii și o să dorm atât de multe nopți într-un pat străin, pe o pernă străină pe care o să o urăsc la fiecare atingere, d’apoi să mai dorm pe ea, unde probabil va exista o baie comună și restul chestiilor. dacă o să supraviețuiesc, mă duc și la anul, mai ales că am auzit că materia de a 11-a e orgasmică. acum, chira chiralina( după titlu, mai că aș abandona-o înainte să o încep) și ceai cu mama, care de vreo două luni nu mai are serviciu și eu sunt foarte fericită pentru tratația deosebită de care beneficiez în această perioadă de maxim stres. pam-pam!

Laisser un commentaire

