chiț.

Par défaut

arrrgh, ce mă enervează ăștia « în love » care se alintă cu iubi-dubi-pisi-motănel-bombonică. e oribil, pe bune. eu când o să am un prieten, o să-i spun « bă ». saaaau, nu. o să-i spun pe nume pur și simplu. v-am spus că două săptămâni o să stau acasă like a boss?

"

  1. O sa spui si tu  » iubitu  » ai sa vezi 😉 Nu-i poti spune pe nume mereu. Alintul persoanei iubite nu e ceva urat, e o forma de exprimare a iubirii 😉 Daca nu spui cuvinte gen pisi, iepuras si altele, e ok sa spui iubitu / iubita 🙂

  2. parca nu voiai iubit. te’ai sucit? o sa iti faci unul, probabil, si parca te vad si pe tine cu iubi-dubi-pisi-etc. atunci as putea sa-ti atrag atentia? sau sa te palesc?
    semnat: o verisoara curioasa.

    • acum imagineaza-ma strigand: pisiiiii! cum se aude? normal c-o sa-mi atragi atentia, nici n-ai nevoie de accept. am niste opinii schimbatoare, la fel ca mine.
      semnat: o verisoara somnoroasa si poate la fel de curioasa.(ma gandesc cum ar suna « verisoara » nealintat, nediminutivizat. « vara »?:))))

Laisser un commentaire

