death. not as bad as my mother thinks.

Par défaut

 cum o conving eu pe mama. sau nu.  
  
 ea: știi, azi a murit bunica steriana..   
  
 eu: ah, da? trebuia să moară. avea 89 de ani.

 ea: cum poți fi atât de insensibilă? nu știi cât contează toate amintirile alea frumoase…(enumerație) 

eu: fleoșc. nici măcar n-am cunoscut-o prea bine. gândește-te doar că oricum trebuia să moară la un moment dat. dacă a fost bună, se duce acolo unde trebuie. coelho spunea: caută să trăiești. amintirile sunt pentru cei bătrâni. happy now? 
  
(dhasdjkasfhsduifrheuifhsdfnskgdrfnhigdfjkghrfg.ceartă. morală.) 
  
și-apoi, mai e ceva. sigur s-a dus după soțul ei, că tare se mai iubeau. cică ăștia mai bătrâni se iubesc mai mult decât cei mulți și nefericiți din rândul tinerilor, mai ales după atâta timp petrecut împreună, cam cât durata medie de viață a africanilor din ciad. nu-mi amintesc despre ea decât că îmi lua mâinile și mi le pupa de un milion de ori până îmi lua culoarea albă deja și îmi spunea că sunt « bălaie și slută » .no, merci. eu nu sunt insensibilă, sunt doar realistă. blah…mâine trebuie să fiu prezentă la înmormântare, răspunzând politicos la toate babele cu miros de naftalină.

"

  1. era steliana. i se spunea striana, da nu stiu de ce. si da, esti insensibila. era bunica, totusi. nu cred ca ea vorbea serios cand te facea « balaie si sluta ». si as fi vrut sa’ti vad pielea balaie la inmormantare. timp de scris pe blog ai, dar sa te deplasezi pana la biserica macar, nu ai. lasa blogareala si invata pentru nationala. de’asta stai acasa.

    • well, sa o iau cu sfarsitul. sunt toba de invatat, as vrea sa stii cat efort depun cu adevarat. blogareala este momentul meu de respiro si nu-mi ia mai mult de 10 minute+eventual facebook(ce fac eu pe facebook? nimic.) schimbare de planuri. urma sa ma deplasez la inmormantare, dar m-am sustras pentru ca am convins-o pe mama ca nu-i musai. ba da, cred ca vorbea serios pentru ca s-a adeverit. de-asta sufar mult. nu era bunica. era strabunica. as vrea sa am un masurator pentru sensibilitate. cred c-as dapasi cota maxima si mi-ar pocni in ochi in cazul in care ara avea mercur. nu i-am vazut niciodata buletinul.

Laisser un commentaire

