Saisissez le titre ici

Par défaut

cine-mi bagă și mie niște tupeu în vene? și niște creier! azi am citit cu claudia o revistă din aia penibilă, pentru adolescenți, în ora de mate, când am început un rebus și l-am terminat în ora de istorie CU proful de istorie. cică majoritatea se confruntă la un moment dat cu situația aia în care pleci dintr-o cameră în alta cu gândul de a lua ceva și când ajungi acolo, uiți complet care-i scopul pentru care te-ai deplasat. niște cercetători americani super deștepți au studiat fenomenul și au descoperit că de vină este pragul (!) ceea ce e de făcut este să te întorci în camera de unde ai plecat și instantaneu îți va reveni memoria. hei, mi se întâmplă des asta! plus de asta, mi s-a părut interesant un articol despre cum poți descoperi dacă o persoană este frumoasă din interior: râde, cântă, este energică, sociabilă, are chef de joacă și simțul umorului sau ceva gen. măcar 80 % din chestiile astea le fac și eu, deci e de bine. chestii ciudate: să te felicite tanti vio de la chioșc, să ai ca temă la română un eseu complicat despre iubire și tu să te trezești la oră că ai făcut alt eseu, iar diriga să pună asta pe seama oboselii noroc că am pile (și nu e oboseală.e prostie.), să ai momente de afecțiune cu bomboana ta preferată cu viermi, pe care încă o mai păstrezi, cu fițuicile antice la antreprenorială pe care claudia le-a strecurat în buzunarul sacoului tău, cu fierul tău preferat (deci nu v-am zis că poziția mea preferata este atunci când mă țin de scaunul claudiei cu o singură mână ca să pot să mă întorc oricând și să comunic cu rândul meu preferat) și alte chestii demne de iubit/adorat. mai sunt 10 zileeeeeeeee! și ce?

Laisser un commentaire

