what’s wrong with you, people?

Par défaut

ok. nu mi s-a mai intamplat, dar pentru prima data simt niste energii negative in jur.

1. mi-am pierdut definitiv increderea in mine, simt ca nimeni nu mai vorbeste cu nimeni si totul e fals, nimic sincer.

2. nimeni nu se mai straduieste sa ascunda rautatea, toti o spun pe sleau, invidia e uriasa, vad peste tot oameni dezamagiti si tristi.

3. simt o presiune uriasa de cand am obtinut « succesul » asta. imi doresc sa nu fi reusit, pentru ca acum, pentru prima data in viata, imi dau seama cat de putin stiu si cat de putin capabila sunt.

4. nu mai arata nimeni a fi demn de incredere. e foarte simplu sa privesti in ochi pe cineva si sa iti dai seama ca nu-i pasa, desi, aparent, pare ca da. nici macar cei apropiati, oamenii aia cu care te intalnesti pe holul propriei locuinte nu te mai sustin. incep sa te judece pentru nimicuri, au treburi mult mai importante pentru a-ti acorda si tie doua minute pentru a spune ce-ti mai trece prin cap.

5. toti te inteleg gresit. asa ca ar fi mai bine sa taci. ce mai conteaza? ce mai contezi?

6. auzi lucruri de necrezut despre oameni pe care nu i-ai cunoscut chiar bine, dar despre care iti facusesi o parere buna. simple lucruri complicate care li se intampla te afecteaza in mod indirect si nu poti sa-ti explici de ce.

7. simt cum trebuie sa lupt pentru ceva si pierd altceva. simt ca situatia mea scolara scade considerabil si nu o pot opri. simt nevoia unui abandon. sunt ca un zid. sper sa nu se darame acum.

sau poate o fi astenia de primavara.

"

Laisser un commentaire

