feelings…

Par défaut

8 martie, well, am uitat ca-i ziua lu’ mama. din nou!!! si mai e si ziua ei de nastere, asa ca iti doresc ce-mi doresti si tu mie!*fata de dracusor care rade* ar trebui sa fiu ipocrita si sa ma laud mult de tot pentru chestia aia, dar vreau sa par modesta, asa ca nu va zic exact ce simt. totusi, sunt putin confuza si ma urasc pentru ca nu pot fi asa cum se impune in situatia asta. skip.nu inteleg de ce imi spuneti MIE « la multi ani de 8 martie », atat timp cat inca nu am devenit femeie si nu sunt nici macar semi-femeie si nici nu vreau sa fiu. FEMEIE NU TE NASTI, DEVII! e cumva ziua copiilor? bine, cred ca e primul post scris la 11 noaptea. as putea de exemplu sa profit de situatie, nu? si sa va zic toate subiectele tabu pe care le dezbat cu edi*emoticon care se tavaleste de ras*. a fost o zi prea frumoasa ca sa comentez despre ea. n-am facut ore, am stat si am povestit, am baut kilolitri de suc si…am mers des la toaleta (no, asta chiar era important)+ 2 litri de lacrimi varsate in seara asta pentru o simpla poza pe facebook in care arat oribil… i hate myself…

Laisser un commentaire

