another day, another shit…

Par défaut

ok. Promit că de acum voi folosi majuscule când scriu baliverne. De exemplu, mi-am început ziua foarte happy la 7.30, citind niște articole pe niște bloguri ale unor fete « cool » și « teen-like ». Nu dau linkuri, că nu-i frumos, dar faptul de a te considera atât de tare și șmecheră, încât să îi crezi pe toți ceilalți niște ratați, mai ales pentru că ai impresia că te copiază, că îți iau articole copy/paste de pe minunatul tău blog de doi lei și le descoperi pe nu-știu-ce site-uri+imaginile tale prețioase la care au îndrăznit să atenteze, nu știu cum e pentru alții, dar pe mine mă amuză. Apoi vin amenințări cu « o să-mi închid blogul și să văd apoi de unde vă mai inspirați! » ohooooo, cât de mare e lumea virtuală!*aici am făcut o criză de râs*. Nu mai vorbim de cele care au fel de fel de metale înfipte prin diferite părți, după ce probabil și-au înjurat mamele de mii de ori și le-au amenințat că la 19 ani vor pleca din casa lor definitiv,ulterior devenind boschetărițe de primă clasă.  E clar, ori am eu un criticism exagerat în mine, ori tipele-alea sunt chiar penibile. Anyway. Îmi doresc tare mult să o găsesc azi pe doamna bibliotecară, pentru că apoi o voi acuza pentru un posibil eșec la olimpiadă. M-am făcut fată cuminte, scriu și cu diacritice…

"

Laisser un commentaire

