raport de activitate.

Par défaut

ziua 2. dimineata plina de afectiune materna si mult ceai, studiu asupra domeniilor fantasticului si aplicarea lor in proza lui eliade. »nopti la serampore », « kir ianulea », »la hanul lui manjoala », »archaeus ». mers la bilioteca si, ce dragut ca era inchis, iar eu aveam toata bilioteca la mine de restituit. ger.tea time again. portretul lui dionis. cromatica si semnificatii in literatura(v. « pe strada mantuleasa », »dayan », »in curte la dionis » etc.). incursiune prin ger pana in statie sa o astept pe mimi cu portofoliile si fisele de inscriere la proiectul tanar jurnalist european (uuh, ce bine suna!).mbine, mai era si faptul ca toti din autobuz se uitau la mine ciudat si e tare- tare stanjenitor, mai ales ca imi si place sa fiu in centrul atentiei. cum sa nu. apoi m-am urcat in autobuz si am coborat in ultima statie, am urcat pana in deal la marina (moment de amuzament), m-am intors super inghetata si iarasi am servit ceaiul cu mama. teoria lui stefan borbely. gandirea estetica. somn de voie. etc. etc…sa afli ca o buna prietena asculta rock si tu nu stiai…

5364509418_06778cb6f0_z_large

Laisser un commentaire

