cum ii vad eu (I)

Par défaut

ma avertizez ca la sfarsitul acestor articole s-ar putea sa iau bataie. e vorba despre copilutii de la 10 D sau « pe-a 11-a D », cum le-am zis eu (lor le-am zis pentru ca sunt eu si restul lumii) criteriul 1: muzica.

1. Edi- « eu nu ascult ma manele! nu mult. » prefera manelele cu greutate ocazional, doar in timpul orelor, in pauze (cand infige mufa de la boxele din laborator in telefon si imi tortureaza creierii pana imi curge sange din urechi-n-am gasit o figura de stil mai buna), cand se trezeste, cand iese pe usa, in drum spre scoala, la intrarea in liceu, zilnic, 24/24, deci cum spuneam, ocazional.

2. Mimi-vesnica indragostita si iubitoare de hituri autentice romanesti, de la madalina manole, laura stoica, asia etc. stie ca o iubesc. (laboratorul inca mai are termopane, intregi)

3.Claudia-filolatino, muzica spaniola gen, melodii pe care aproape le stie pe de rost(iar mie imi place sa ma prefac_ca inteleg ce canta. le am cu spaniola cum le am cu creola haitiana) trebuie sa mentionez ca fiecare melodie o transpune intr-ul loc si doar eu stiu asta. acum nu mai stiu doar eu.

4. Marina-n-am auzit niciodata ce muzica asculta pentru ca are mereu casti in urechi si nici nu aude ce ii zic  in diminetile in care probabil tin un discurs important pana la scoala. stiu doar ca nu ii plac melodiile « smiorcaite », daca intelegeti ce vreau sa spun, ca asta.

5. Mada- din playlist-ul ei am auzit pentru prima data de green day. oricum,cred ca ii plac mai mult coditele decat muzica. si muzica!+dansul.

6. Emy- rubrica speciala:)))) e un fel de dj emy in pauze, singurul care a ignorat reclamatiile pentru ca ascultam muzica prea tare! numai muzica veche si buna. imi plac toate melodiile din telefonul/tableta lui, cu mici exceptii.

7. Ada- numai muzica interpretabila vocal, cred. oricum, tot timpul da miniconcerte in clasa pentru marea masa de netalentati. artisto!

8. Alex- ii place orice melodie place si celorlalti.

9. Andrei-idem

pe ceilalti nu i-am analizat in materie de muzici, dar urmeaza:) apoi vreau sa ma ajute cu rublica « cum ma vad ei ». asta are legatura cu o tema la dirigentie care a ramas in aer : »etichetati colegii din clasa. »o eticheta are intotdeuna un sens evaluativ negativ?

inca nu m-am saturat de ea =>

"

Laisser un commentaire

