back.

Par défaut

ce doooooor urias imi era de bloooog! acum ca am facut o magie apasand la nimereala pe niste butoane si netul merge din nou, pot spune ca viata mea va deveni mai…nu cred ca se va schimba. eu sunt la fel. o tipa plictisitoare cu uriase crize existentiale care mai nou are probleme psihice din cauza tenului imperfect. nu vreau sa devina o emblema, dar simt ca asta devine. ori sunt eu prea obsedata de asta, ori chiar sunt prea obsedata.

 

ce naiba! e primul meu post dupa mult timp si bat campii? poate ar trebui sa va explic cum voi merge in excursie la bucuresti cu diriga si inca trei! colegi(luca si matei), in timp ce marea majoritate vor merge la bran (ce atata bran, bran, fratie?! zici ca se duc la paris!) plus de asta, am inca o ocazie sa petrec puuutin timp in orasul unde ma voi stabili peste doi ani. saptamana asta am stat mai mult pe la spital ca sa ma conving ca spitalele chiar ma ingrozesc. tovarasa ecografa spune ca sunt ok, dar eu stiu ca nu e. simt. blablah…in sfarsit am colega de banca si de mers la baie/magazin/afara sa iau aer cand caloriferele sunt prea incinse. sunt o plictisitoare, nu? am o cronica lipsa de incredere de sine si o mare lipsa de socializare. in rest, viata mea suna cam asa: olimpiada de romana cu jde’mii de eseuri si variante, olimpiada de franceza, nuvele si povestiri plictisitoare, dar vitale. cred tot mai mult in simbolistica, incat mi se pare ca fiecare lucru care mi se intampla, fiecare obiect si fiecare om semnifica ceva. cred ca e gavrilescu din la tiganci de vina, sau chiar sarmanul dionis.

si melodia care ma obsedeaza.

Laisser un commentaire

