« Dacă ai un vis, trebuie să-l protejezi… Dacă vrei ceva, încearcă să-l obţii. Punct.”

Par défaut

am inceput sa ador sertarele, listele, rafturile si alte chestii care ma fac sa par organizata:3 cred ca japoneza e foarte draguta, mai ales cand iei primele lectii in ora de tic. vreau sa inceapa scoala. asta e unul dintre motive. am vazut ieri the pursuit of happyness si mi s-a parut asa de lacrimogeeeen si bine facut ca l-as putea adauga pe lista de filme maxim motivationale-inspirationale si dragute. in vacanta asta am invatat ca cel mai de pret lucru pe care-l am in prezent este raftul din baie plin de lotiuni, potiuni, masti si creme fel de fel, ceea ce nu inseamna ca m-am trezit intr-o dimineata cu un ten perfect, dar e mai bine. se pare. acum cateva zile a fost ziua dariusului, iar tortul ne-a iesit urias, in forma de iepure cu papion, pe care l-am ornat eu, muuuult mai bine decat cel de anul nou. apoi mi-am luat in serios rolul de sora mai mare, deschizatoare de usi, inchizatoare de dulapuri, pastratoare de cadouri, aducatoare de jucarii, caratoare de scaune, aparatoare de carti, fotograf, relatii cu publicul, discutii aprinse cu niste copii de maxim clasa I. a fost o zi plina de chestii. pe 6 ianuarie a fost ziua unuia dintre numele mele(!). toata lumea a uitat, chiar si eu. totusi, tata mi-a dat niste bani sa-mi iau un cadou, deci se pune la socoteala dintre care 51 de lei s-au dus pe o crema mica mica mica de la avene, dar cica e cu nush ce apa termala si ce poti sa zici? mi-e dor de boby. a scapat din lant ca un fraier si acum habar n-avem unde ar putea fi. daca mai este. il iubeam desi era batran si senil, nu mai auzea, nu mai vedea nici unde se afla mancarea pe care i-o dadeam, mai pe scurt, isi pierduse instinctele de caine. hiiiiiiiiiiiii, am uitat sa va spun ca (in sfarsit) iepuroaica mea a adus pe lume sase ghemotoace de par, sau cel putin asa se vedea in primele zece zile. de fapt, nici nu stiam sigur daca era ceva in parul ala, desi se misca ceva din cand in cand. dupa ce au trecut 13 zile, au aparut niste mingi alb-negre, rotunde, somnoroase, mici si pufoase, iar eu eram tentata sa le iau in brate, dar ma-sa era gata sa-i haleasca daca indrazneam sa-i ating . cica asa fac iepurii astia. acum sunt un pic mai mari si ciufuliti. am citit-o pe maitreyi de doua ori in doua zile, pentru ca diriga e atenta la detalii, iar eu nu suport sa fac fise de lectura. mi se pare degeaba. mai am de facut o naratiune fantastica gen mini-basm si termin cu temele de vacanta. be happy!! am sase brouillon-uri. poate o sa le postez.

"

  1. 1. Draga Gia, cateodata cand  » te citesc » ma regasesc atat de mult…adica aveam aceleasi ganduri la varsta ta…si ma simt atat de bine 🙂
    2. Pursuit of Happiness este un film superb, de fapt o lectie de viata
    3. Titlul tau mi-a facut avant spre ceva ce tot incerc de niste zile bune incoace…adica  »Daca vrei ceva, incearca sa-l obtii » bine zici…dar uite cateodata avem nevoie sa mai citim lucrurile astea si la alte persoane: Multumesc! Ai grija de tine! te pup

Laisser un commentaire

