Hai sa ne cunoastem!

Par défaut

poate va intrebati cum de m-a trasnit acum ideea, dar, nici  eu nu stiu, deci nu insistati. eu ma indragostesc de oricine, orice ar fi, oricine ar fi, daca are ceva ce ma fascineaza, daca are macar un pic de excentric in el, e perfect pentru studiul stiintific ce urmeaza a se desfasura. intr-un  timp, cunosteam oamenii prin cartile preferate, le citeam si, hey, ghiceam ce i-a atras la cartea aia, ce anume din felul lor de a fi ii determina sa o prefere. apoi, era muzica. trebuia sa inspectez ce gen, ce melodie, ce artist or something ii place si, gata, era de ajuns. il citeam ca pe o carte deschisa. vreau sa am in jur persoane mult mai comunicative, vreau sa invat de la ei ceva, cate ceva de la fiecare in parte. mi se pare ca eu sunt vesnica trancanitoare, eu gasesc subiecte si tot eu le abordez, primesc in schimb raspunsuri monosilabice sau doua-trei cuvinte irelevante. toti au impresia ca sunt inchisa intr-o celula, ca nu vreau sa-i urmez. daca unul face nu-stiu-ce, eu, respectand puterea anturajului, va trebui sa fac la fel. si ma gandeam la subiectul ala about boys and girls. eu l-am refuzat pe primul « el » pentru ca mi-a zis ca a luat 7 la teza unica la mate, intr-a saptea, al doilea mi-a spus-o direct, ca-i place la mine cum arat si cum vorbesc si cum spuneam, nici nu scotea alte cuvinte in afara raspunsurilor la ce il intrebam eu. al treilea mi s-a parut inteligent, cu simtul umorului, voia sa strabata nu stiu cati kilometri ca sa ne vedem, dar nu mi-a placut aspectul lui fizic si l-am refuzat din nou. ce naiba, asta nu e un post matrimonial:))) si cum spuneam, sunt deschisa si…vreau sa ne cunoastem! oricare ai fi tu, ca esti aproape sau departe, fata sau baiat, ca ma urasti sau din contra.

Laisser un commentaire

