boredom.

Par défaut

ma gandeam ca mi-e mult prea lene sa postez prima postare(!) pe 2012 si ca imi place mai mult sa citesc ce scrieti voi. asa ca, scrieti fratilor ca mie-mi convine. daca m-ar intreba cineva cum mi-am petrecut revelionul, v-as spune ca nu prea imi amintesc, pentru ca probabil eram beata. cum naiba sa fii beata de la un pahar de sampanie si doua de bere?! eu totusi imi amintesc de o mica ameteala, ca si cum se invartea casa cu mine, nu nimeream de-a dreptul si vedeam putin in ceata. voiam sa ma laud cu ce am facut in 2011, dar iar n-am avut chef si…voi stiti ce-am facut eu in 2011, nu? well, macar am chef de 3rd january resolution for the new year. vreau:

– sa cant pe scena la un concert de-al shakirei cu shakira;

-sa merg la munte cu ai mei;

-sa ninga/ning pana vine primavara;

-sa vizitez japonia (2012+1000 years)

-sa  continui sa invat japoneza. deja stiu hiragana si katakana. imi plac mai ales literele alea gya gyu gyo, cu simbolurile specifice;

-sa ma reapuc de scris poezii(mai stiti cand spuneam ca vreau sa devin poeta?);

-sa ma calific la faza nationala a olimpiadei de limba si literatura romana;

-sa iau cel putin nota 5.30 la olimpiada de geografie;

-sa ma urasc pentru ca am tradat istoria anul asta;

-sa imi vina o idee geniala pentru proiectul de la toleranta de anul asta (agaaain!);

-sa pun in aplicare ideea geniala mentionata anterior;

-sa ma apropii mai mult de claudia si sa speriem impreuna vestul, estul si nord-vestul;

-sa cant la filologii/liceenii/cine mai vrea au talent, chiar daca nu am talent. asta-i visul meu;

-sa citesc mai mult;

-sa ma distrez mai mult;

-sa fac mai multe nebuneli si sa am energieeeeeeee;

-sa scriu mai mult pe blog;

-sa fac poze, nu fotografii;

-sa ma reapuc de vioara;

-sa citesc mai mult despre feng-shui si semnificatia viselor, pentru ca de vreo 3 nopti am numai cosmaruri cu morti;

-sa public un articol in revista scolii. poateee si doua!:)))

-sa cunosc mai multi oameni interesanti, de la care sa invat cate ceva;

-atat.

cer mult? nuuuuu.

"

Laisser un commentaire

