leapșa cu năbădăi.

Par défaut

pentru ca am facut-o de vreo 5 ori inainte sa arate asa:)) merci, oni.                                                                                                                                                                                           Mâncarea anului:  cea pe care o împart cu claudia. mereu mi se pare că a ei e mai bună.            Băutura anului: whisky teacher’s.știe frate-miu de ce.
Party-ul anului: ăăăăm .
Patul anului: cel de la Turda în care m-am tăvălit de durere când mi-am scrântit mâna căzând din mansardă.
Piesa anului: booooombaaaaaa
Site-ul anului: diacritice.com (diacritice.com?!)
Blogul anului : ăăă. în opinia mea. poate…this one? dap.
Ruda anului: ruda anului?
Gafa anului: cumpărături la târgu’ secuiesc, în kaufland, eu și claudia, fără coș de cumpărături, dar cu brațele pline. « fată, eu nu mai văd pe unde merg! » « nici eeeeu! uuuh, ce pernuță drăguță, bag-o și p’asta! »nu pot să le uit expresia ungurilor ălora:))))
Prietena anului: claudia& mymy& marina& mada& giulia.
Iubitul anului: nu vă ziiiiic.
Îmbrăcămintea anului: cămașă albă elegantă, pantaloni negri și…bocanci! that’s meee!
Excursia anului: constanța. cred că e singura. am mai avut noi ieșiri la teatru, la mall…
Vorba anului: a.k.a pakaaa. scarlett!
Sportul anului: du-te-vino-uri
Filmul anului: breaking dawn, the bible code(!)
Cartea anului: roșu de rubin
Parfumul anului: leona lewis
Jocul anului: nu te supăra, frate!
Filmul preferat de Crăciun: ice age
Culoarea preferată de Crăciun: roşucremauriu.
Stai în pijamale sau să te aranjezi în ziua de Crăciun: anul ăsta am stat în pijamale după ce m-a luat mamaia la biserica de pe la 3.30 in the morning. n-am mai fost în stare de nimic.
Dacă ai putea cumpăra doar un singur cadou anul acesta, persoana căreia i l-ai dărui este: egoisto!(scuze, replică la ce a scris oni) păi, mama mi-a tot făcut cadouri și eu ei cam nu prea. ar fi cazul, nu?
Îți deschizi cadourile în Ajunul Crăciunului sau în dimineața zilei de Crăciun: le deschid cu mult înainte de ajun sau cu mult după. depinde cât de puctual e moșul.
Ce îți place să faci de Crăciun: să dorm. să fie caldură maximă în casă, ca vara așa, să am un sac de clementine pe masă și să privesc la un monitor, nu contează care.
Care sunt aromele favorite de Crăciun: prăjituuuuri, clementine, brad, scortișoară, cozonac.

nu goes to.

"

  1. Pingback: Sunteţi gata? « Gabriela Elena

Laisser un commentaire

