nu mai stiu ce titluri sa pun.

Par défaut

e ciudat cum te duci la medic să te tratezi de acnee și afli că ai un chist ovarian care o cauzează. intru în noul an nașpa. presimt.

"

  1. Si eu am chist ovarian mai maricel pe dreptul si pe stangul mai multe chistulete mici, dar nu am acnee 😛 Stai linistita ca nu e ceva grav 😉 E nasol dar nu grav…

  2. Trebuia sa-mi spui asta in drum spre casa cand veneam de la madic si-mi faceam planuri pentru cat mai am de trait:)))))) credeam ca-i grav, dar cica 60% dintre femei au asa ceva la un moment dat, fara sa stie.

    • Dap, majoritatea au dar pot fii chisturi care se duc de la sine sau care pot creste… eu am unul de 2,2 cm… daca va ajunge pe la 10 cm va trebui sa ma operez, dar operatia aia este cea mai simpla si usoara 😛 Oricum mi-a zis mie ca se va duce in cateva luni. Nu ti-a spus si de care e ? Eu am aflat dupa ce am facut o ecografie abdominala 😛

Laisser un commentaire

