We call it show stoppin’

Par défaut

zile banale și plictiseală, emoții și lacrimi (că de’, crăciun fără să plâng? eu?). adică, a fost cel mai frumos crăciun pe care l-am avut. am împodobit bradul așa, în familie și a fost foarte amuzant, cam cum e de obicei, mai ales când e tata prin preajmă. apoi au urmat muuulte pregătiri și ore pierdute (inutil) prin bucătărie, pentru că oricum, spre deosebire de anul trecut, chiar nu am mâncat prosteasca, ci m-am mulțumit cu portocale, clementine și atât. mama a fost foarte show me the love! așa că eu și bro am stat agățați de ea două zile continuu, de i-am luat culoarea din obraji. aseară i-am spart nasul lui darius, după o bătaie cu perne și după avertizări fără număr « măi, încetați că o să vă accidentați! » noi… »neeeee, cine mă, noi? » și pac, knock-out după 5 minute :mrgreen: ce bună sunt! am fost la bunici și am pălăvrăgit cu mamaia vrute și nevrute. are o influență mare asupra mea. adică, pur și simplu îi spun lucruri pe care nu le-aș putea spune nimănui. e un fel de psiholog fără experiență, dar bun. moșul o să-mi aducă un sac de medicamente pentru că miercuri merg la dermatolog și iar ajung la problemele fetelor cu un ten imperfect. sper să rezolv, după lupte seculare cu ceaiuri de mușețel, pelin oribil de amar, gălbenele, salvie și alte chestii ierboase, pe care nu le tolerez. vacanța va fi nasoală, în sensul că voi intra în noul an cu cărți de geografie pentru olimpiadă pe birou și variante pentru olimpiada de română în inbox. vreau ca mama să mă controleze la teme ca pe vremuri (în clasa I, adică), poate așa voi fi mai conștiincioasă, daaaar, nu vrea so, voi fi la fel de iresponsabilă și superficială. de parcă notele din catalog ar conta. terminat-am semestrul cu 9.73, aproximativ ca anul trecut, deci anul ăsta nu pot înregistra un progres. poate la anul saaaau, poate peste doi ani. bine, promit că la facultate să fiu cea mai conștiincioasă. am început să citesc din nou. vreau « roșu și negru » de stendhal. cam atât deocamdată. o să fac un bilanț pentru 2011. curând.

p.s. this is for ma’ ladies:)

"

  1. Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ». Nu vrei « Rosu si Negru ».
    Ma gandeam ca poate functiona ca un mesaj subliminal 😀

Laisser un commentaire

