de ce îmi place fereastra mea.

Par défaut

pentru că mă înțelege. 
pentru că îmi arată luna plină cel mai frumos dintre toate ferestrele. 
pentru că pot să-i spionez pe cei care trec pe stradă, fără să fiu văzută. 
pentru că e super fain să stai noaptea cu căștile în urechi, cu lumina stinsă și ochii holbați la stele, gândindu-te la cine-știe-ce lucru de inimă albastră. știu și la ce oră apare primul avion pe traiectoria aia. 
pentru că e mare și luminoasă. 
pentru că am de fapt DOUĂ ferestre mari în cameră. 
pentru că noaptea când am lumina aprinsă mi se vede totul din drum. (asta e nasol) 
pentru că în fiecare dimineață când cobor din pat mă uit pe fereastră și prind chef de viață. 
pentru că sunt niște ferestre modeste, dar mi-am oglindit copilăria în ele. când aveam 5 ani mă făceam că dau concert la vioară, deschideam fereastra și tanti nineta mă admira sincer de la ea din curte. 
pentru că voi nu aveți ferestre ca ale mele. 
 
curând o să-mi laud frigiderul.

"

Laisser un commentaire

