recapitulare.

Par défaut

primul lucru pe care l-am vazut azi la 7 fara un sfert.

bradutul meu care nu incape in poza(de fapt incape, da’ zici ca-i un boschet inalt de 3 metri). si e de fapt molid. plus de asta, nu gasesc decat poza cu boschetul inalt.

am primit niste flori superbe.

si ne-am facut cadoooouri<3 it sounds like a very very good day!

"

  1. Gia, sa stii ca uneori regret multe lucruri, dar daca as putea intoarce timpul…as face aceleasi lucruri pt ca…asa sunt eu! :)) (Asta referitor la ce-am discutat azi…) Este bine sa pui scoala pe primul loc, dar adolescenta este varsta cea mai propice pt a pune bazele unor prietenii durabile. 🙂

  2. DianaEmma: dap. prima ninsoareeee!
    Laura: discutia s-a dovedit emotionanta pentru mine, mai ales avandu-le pe claudia si elena langa mine. ele spun ca gandeau ca mine la 12 ani. cateodata imi pare rau ca nu fac aceleasi lucruri ca ceilalti copii de 16 ani, dar imi zic ca asa cum sunt, sunt printre putinii in viata carora s-a infiltrat o educatie puternica si cred ca parintii sunt vioara intai in toata treaba asta. revelionul meu va fi diferit, dar fericit, acasa. nu pun in niciun caz scoala pe primul loc, dar as vrea!!! Multumesc:)! Vreau mai multe ore moralizatoare, dar sunt atat de emotiva ca ma ia plansul de fiecare data.:))) asa sunt eu.

  3. Pingback: Sărbători binecuvântate! « Gabriela Elena

Laisser un commentaire

