pentru mimi.

Par défaut

 pentru că vrei. și pentru că pot.

e ora 5 la noi în mahala 
posibil să fie și la tine la fel 
dar oh! doamne, am uitat să pun baterie la ceas. 
mi-am început ziua la 6 
pentru că vecinu are un câine nesimțit 
 probabil e în călduri sau…poate e doar nefericit. 
 am urme de praf pe șosete și cred că e normal 
 doar am alergat desculță ca nebuna pe afară. 
 e un decembrie retardat   
 îmi amintesc că așa fusese și ăla de anul trecut 
 numai că și-a revenit, într-un sfârșit…spre nenorocul meu. 
 azi mi-am folosit de cel puțin 2000 de ori capacitatea de a vorbi 
 aș putea spune că-i prea mult, la fel și claudia, la fel și mimi 
 am urme de praf pe șosete și…am senzația că am mai zis asta. 
 mi-am arătat telentul talentat din nou 
 și a dat Domnu’ să termin panoul ăla, știi tu care 
 de fapt, cred că am fost singura care a umblat vreodată cu un ciocan de bătut cuie 
 de la atelierul unde se află ciocane de bătut cuie 
 pe hol. 
 păream a fi dementă but wait, I’m just the buster, you know… 
 m-am îndrăgostit și azi de altcineva 
 n-a ținut mult 
 mâine se va întâmpla din nou 
 sau poate nu, pentru că… 
 am urme de praf pe șosete și o chestie în debara  .

"

  1. Mersi ,Gia! Chiar imi era dor sa ma mai delectez cu ceva la tine pe blog. Si mai ales « de cand s-a apucat Giorgiana de batut cuie? »:))

  2. Pingback: Întâmplare adevărată « Gabriela Elena

Laisser un commentaire

