moment de super-entuziasm

Par défaut

Simt până în adâncul adâncurilor că e decembrie, că se apropie sărbătorile, că a venit Moș Nicolae, că toți sunt fericiți. E atât de bine să-i vezi pe ceilalți fericiți, atunci când simți că nici nu-ți pasă cum te simți tu însuți, să simți că poți renunța la orice pentru a « fura » un zâmbet de la cel de lângă tine. 
 
Mi-au transmis-o azi cu vârf și îndesat colegii și prietenii mei și am încercat să facem un fel de schimb de bucurii, de cuvinte rostite apăsat și tare, cântece deosebite care-ți amintesc mereu de ceva pozitiv și bun. Vreau să vină Crăciunul și…îi vreau pe ei. Da, îi am și îi mai vreau!
 
 Btw, azi a fost o zi specială pentru că am mâncat un sac de ciocolată și bomboane și fondante, de la care mi s-a făcut rău pe la sfârșitul programului, pentru că ăsta a fost meniul meu de azi. Uuuuh, cred că sărbătorile-astea fac să-mi crească glicemia! Azi-dimineață am plâns la școală, pentru că am avut impresia că un lucru palpabil, la care muncisem mult s-a dus pe apa sâmbetei. Nu era așa. Am făcut și clătite, din care nu am mai apucat, dar, cum vă spuneam, îmi place atât de mult să fie ceilalți fericiți, încât nu-mi pasă. 
 
p.s. Să știi că te iubesc mai mult ca orice, insemni enorm pentru mine și nu îmi pot imagina nicio zi fără să mă trezesc lângă tine și să te simt așa pufos și mic cum ești. Ești cel mai frumos cadou din viața mea și o să fii la fel mereu, incepand cu eternitatea:) Să-mi trăiești o mie de ani cu numele frumos pe care-l porți!

"

  1. Momente de super-entuziasm ar trebui sa ai zilnic sau macar …aproape zilnic! Intr-adevar este superb sa poti simti fericirea si zambetele celorlalti mai mult decat le simti pe cele din sufletul tau. Iti doresc numai zile frumoase! 🙂

  2. Missy: multumeeeesc! ti-am mai zis ca esti speciala?iti mai zic o data: ESTI CEA MAI SUPER TIPA PE CARE AM CUNOSCUT-O VREODATA!:)
    Laura: well, imi doresc atat de mult sa fie reali!

Laisser un commentaire

