Do you feel?

Par défaut

Vine Craciunuuuul! Imi era atat de dor de atmosfera asta si de cadouri si de zambete, globulete, lumanari parfumate, sa-l impodobim in clasa pe Steve-Rares, bradutul super micut si dragut daruit de generatia anterioara, sa cantam colinde, sa cantam orice.

Ca in fiecare an, pe-a 11-a D urmeaza traditia si extrage cu emotie biletele pentru cadouri. Stiu ei de unde vine emotia…daca o sa-mi pice nu-stiu-cine, daca o sa primesc cadou de la…Si normal, apoi nimeni nu stie ce sa ia cadou si incepe sa intrebe in stanga si in dreapta. Dar mie imi plac atat de mult chestiile astea si tin destul de mult la confidentialitate, asa incat toata lumea stia cui ii dau cadou si ce ii iau. Nu, glumesc.

Si mai e o chichita, de data asta la nivelul liceului, care m-am entuziasmat maxim: strangerea jucariilor pentru copiii mai putin fericiti de Craciun. Cred ca nu vor fi donate gramada, imi imaginez ca vor fi impachetate in cutii de pantofi sau alte ambalaje dragute-dragute si vor fi oferite copiilor tot de copii. O sa duc si eu niste jucarii, desi ne-a fost foarte greu, mie si fratelui meu mai mic sa renuntam la anumite lucruri si dupa ce ne-am hotarat, a venit la mine si m-a intrebat daca se mai poate juca putin cu una din ele: tipic, nu? E aiurea sa te desparti de lucrurile la care tii!

Nu stiu voi, dar eu cand eram in generala, am primit o data niste cutiute de la americani si fiecare dintre noi am fost bucurosi, va inchipuiti. Si imi amintesc ca primisem o oaie de plus super cute pe care o pastrez bine, un penar, pasta de dinti, bile, sclipici, o husa pentru telefon roz, ciocolata si alte zdranganele din astea. Cred ca e cel mai frumos lucru sa daruiesti si nu inteleg de ce se intampla doar de Craciun.

"

Laisser un commentaire

