Buna dimineata, Romania!

Par défaut

Heeeeeei, m-am trezit cu noaptea-n cap( la noua:))), ca sa va transmit: happy national day! Eu deja mi-am pregatit patul pentru un somn luuuuuung si benefic, pentru ca oricum sunt racita si, chiar daca o sa ratez marsul de la Alba Iulia, nu-stiu-ce fanfara de la Bucuresti, o sa ma simt ok. Deja imi da o lacrima de tristete!

App, merci Mihai pentru ca ma bagi in seama! Stii, fara tine, intreaga mea existenta e praf:)))))) Si sa nu indraznesti sa iei asta in serios, da? ok.

Laisser un commentaire

