nu-i asa?

Par défaut

pe dezordinea de zi, I mean, Hello!, sunt un pic racita. putin mai mult, adica.. si cred ca mi se trage de la mini-plimbarea la Braila, cand am facut febra musculara de la du-te-vino-urile prin promenada mall (I love you mymy!) a fost sambata in care eu nu puteam intra la patinuar pentru ca…e treaba mea de ce, da? (nici macar nu stiu sa patinez, dar asta e alta chestie.) And, ta-daaaaaaa, am fost la cinema si am vazut breaking dawn, care e la fel de genial ca prima serie, desi nu pot sa ma hotarasc si cred ca e cel mai bun film forever and ever.

imi e dor de vara si de caldura si de tot…si de blogoree, si de Scarlett. chiar, nu v-am prezentat-o pe Scarlett? pai, din categoria « Fiecare are pasarica lui, dar unii au cate-un stol », e bomboana mea preferata, e roz si e sugus si pe care o am in buzunarul de la sacoul meu which I hate it so much cam din prima zi din « pe-a 11-a D » si pe care o voi pastra poate pana la inceputul clasei « pe-a 12-a D »(asta daca nu face viermi dupa cum m-a asigurat nicoleta candva si eu n-am vrut s-o cred). oricum, Scarlett e bine, parfumata chiar si singuratica in fiecare noapte in care imi uit sacoul pe scaun la scoala. o sa-i dedic o poezie la sfarsit.

v-am spus ca o sa scriu postul ala care trebuia scris de acum o tona de timp si nu l-am scris pentru ca, nu-i asa?, fara doar si poate, rostite pe rand in stilul Andreei Marin si al anti-gramatica-geo-prof, am avut alte chestii nesemnificative de facut. dar o sa scriiiiu, cand o sa fiu in maxima buna-dispozitie/bunadispozitie, nu-i asa?

fara doar si poate, maine am teza la romana si, ca in fiecare an nu o sa invat nimic, pentru ca o sa-mi cada un 10 din cer. am o presimtire. se poate spune ca am si o nesimtire daca nu ii ajut pe colegii mei din stanga-dreapta-fata-spate la niciun test? e mai simplu sa spun ca nu stiu (pentru ca de multe ori nu stiu). si chiar daca as sti, dintr-un egoism suprem o sa fiu numai pentru mine, hih!

"

Laisser un commentaire

