If you can understand me…

Par défaut

Îmi îngrop adânc visele în nisip. Miros a dimineaţă şi a scoici şi parcă în fiecare zace o parte din mine. Şi subconştientul râde uneori de vise. Mă abstractizează.E ciudat cum poti să fii mort şi-n timpul vieţii. E ciudat cum întotdeauna primeşti o palmă care te ajută să te ridici când credeai că eşti pierdut definitiv.Viaţa e prea înşelătoare. Cad. Mă ridic. Saptişpe’ străzi întortocheate aş alerga într-o oră târzie, în noapte, dacă aş şti că la capătul drumului voi găsi ceea ce caut. Mă voi găsi. Şi când simţeam că e întuneric profund, ai apărut tu. Îţi mulţumesc că ai aprins lumina în cameră, la timp. Acum analizez semnul obscur imprimat pe braţul stâng. Seamănă cu o speranţă, de fapt… e umbra ta. Mai are rost să-mi fac iluzii?Ai fost aici. M-ai salvat.

Laisser un commentaire

