8 octombrie si toata viata inainte.

Par défaut

Cred ca imi moare virtualul. Da, adica…nu mai simt nevoia nici sa deschid pc-ul si…asta cred ca e un lucru bun. Si sunt si ocupata. Mult. Chiar foarte mult, pentru ca pe 21 plec la Turda (adio, bal!) cu tata, diriga si Claudia si am de facut niste chesii gen prezentari „poier pont”(a.tudorel-geo) sau afise. Heeeelp! Sincer, testele-alea initiale au fost fix degeaba. Iar eu mi-am facut griji degeaba. Prima mea nota oficiala si trecuta in catalog de anul asta eeee 10, la latina (cine ar fi crezut?!!), iar a doua 10, la franceza. yeeey! Intre noi fie vorba, nota 7.30 la testul initial la bio e un pic exagerata… pentru ca eu am facut-o asa. Ok. Credeam ca odata cu trecerea anilor ne vom intelege mai bine, noi ca_colegi, dar…mnu. N-am mai citit nimic. Ma urasc pentru asta si simt deja cum devin analfabeta. Am avut o dicutie interesanta cu doamna diriginta la dirigentie consiliere si orientare despre prieteni, iubiti, gagici etc. etc. Conform unui studiu realizat de diriga, adolescentii care au prieten si nu stiu sa schimbe doua vorbe despre ceva cat de cat interesant („vorbesc vorbe”) si in principal vorbesc despre familie si problemele de acasa, sunt in pragul casatoriei. De citit nu vorbesc pentru ca nu citesc NIMIC, de filme nu vorbesc pentru ca nu privesc DELOC, despre animale de companie nu vorbesc pentru ca N-AU (iepurii mei sunt masculi. ambii. deci o sa astept pana…jusqu’a rien sa vad puuui) Azi ma duc la Galati cu mama, sa cumparam un calarifer pe care o sa-l ducem in spate (gizaz, deja ma ia cu lesin). De fapt, va fi „o experienta interesanta”.Am pus frunze la presat si a fost dragut sa gasesc prin cartile antice si groase din biblioteca frunze puse de muuuuult la uscat si care au capatat o valoare istorica. Cred. Mi-am schimbat putin parerea despre ceea ce eu consider « babe ». Una dintre colegele mele mai vechi, pe care o simpatizez mult, mult, a venit la scoala cu mama ei, care e mai in varsta si avea un aspect imbatranit, batic pe cap si alte de-astea si mi-am dat seama cat de ipocrita sunt. Aveam un respect deosebit pentru ea pentru ca a educat-o in felul ala pe colega de care vorbesc, chiar daca nu o cunosteam face to face. Acum ca am vazut-o, am un respect si mai mare:) Sunt prea superficiala. Ne-a propus doamna de engleza sa ne depunem dosarele pentru Consiliul Elevilor si ma gandeam daca eu as fi buna la asta, ca cv bun am, zic eu. Nu cred ca m-ar vota cineva, avand in vedere ca eu nu ma pot apropia de nimeni mai mult de „ce faci? bine.”Poate anul viitor. Imi place sa fiu responsabila, desi nu-mi iese intotdeauna. N-am incredere in mine deloc-deloc pentru ca tot timpul ma gadesc ce ar spune ceilalti, nu am curaj sa vorbesc in public pentru ca am voce ciudata, nu-mi place sa ma afisez pentru ca nu-mi place cum arat. Deci nu sunt narcisista.”Je ne suis pas Marilyn”. Citeam pe blogul Dorinei despre planuri de viitor, facultati si alte chestii si am realizat ca stiu ce vreau inca de pe acum, Facultatea de Relatii Internationale si Studii Europene, Universitatea Bucuresti, ca sa devin diplomat (dupa ce invat sa fiu diplomata si sa dobandesc toate trasaturile alea pe care nu le am). Bine, exista sanse cu milioanele sa ma razgandesc de n-spe ori pana dau bac-ul, dar… Nu vreau Constanta pentru ca nu au metrou, iar mie imi place asta. Plus de asta, marea nu-mi prieste nici vara, nici iarna. ok. bye!

"

  1. ce misto de tine ca stii de pe acum ce vrei sa fii. 🙂 chiar daca o sa te razgandesti de multe ori, e bine ca macar ai o idee.

    dorina s’a razgandit si ea in legatura cu facultatea la constanta si la litere si acum da direct la bucuresti, la publicitate. 🙂

    si daca tot ai citit la dorina pe blog, de ce nu ai citit si citatele alea de pe acolo?

  2. da, dar am langa mine niste persoane care cred ca nicio alegere nu e buna. la drept nu-i bine, ca tre’ sa ai pile, la fel si la asta de relatii internationale. si nu vreau sa ajung o simpla profesoara…
    am auzit de specializarea asta cu publicitatea de la profa de logica/ filosofie, care aspira tot la ea, parca la snspa. poti s-o intrebi:),asta daca nu v-a povestit ea deja.
    ba da, le-am citit:) nu stiu daca am invatat ceva din ele, dar sper sa da si sa fiu exact cum sunt eu, aia reala. >:D<

  3. pana la urma trebuie sa inteleaga ca este viata ta si de alegerea pe care o faci poate depinde tot restul ei. sau nu.
    dap, mi’a spus profa de filosofie ca voia si dansa la publicitate, intr-un comentariu pe blog.
    sper sa inveti ceva din ele. 😀 >:D<

  4. Daca ai sti prin cate examene treci ca sa ajungi « o simpla profesoara »…Si cate lucruri implica activitatea la catedra care este mult mai mult decat o simpla meserie…Este o vocatie !
    Semneaza ,
    o simpla profesoara 🙂

    • Cum sa nu stiu, doamna? Am o groaza de exemple in familie de oameni care activeaza in invatamant si de la care am aflat cat de complicat e. E o mare diferenta intre « o simpla profesoara » si « mult mai mult decat o profesoara ». Dumneavostra va incadrati in cea de-a doua categorie, pentru ca intre dumneavoastra si elevi este o relatie diferita, mult mai frumoasa, pentru ca o faceti speciala:) Cat despre mine…sigur nu mi s-ar potrivi, iar daca viata ma va ghida spre domeniul acesta, nu cred ca voi putea fi mai mult decat « o simpla profesoara ».

Laisser un commentaire

