late in night

Par défaut

Hi. Ma refugiez si eu aici, departe de recapitulari plictisitoare, stres scolaresc, teme, lectii, tampenii. Si also, ma bucur ca ai mei sunt plecati si pot sa debitez in voie cat vreau eu. Chiar toata noaptea. Azi a fost o zi cool. Am fost la oni dimineata (adica dupa-amiaza. il pomerigio) pentru ca mama voia sa isi schimbe culoarea parului intr-un fel de mov care de fapt e o nuanta londa aubergine foarte draguta si cool, cu spuneam. Apoi am venit acasa. Am plecat iar dupa poseta gri pentru mama si pudra de ten ultra deschisa pentru mine, care si asta e cool (eu sunt toata cool, daca ma gandesc mai bine). Vreau tricou alb. Din ala ieftin, dar sa fie alb si sa nu-mi fie laaaarg (chiar, de ce le plac lucrurile largi unora, in care mai au putin si fac scufundari, tenisi/adidasi/boscheti in picioare si bratari atoase la maini? Asta nu e cool.). adica vreau lucruri care-mi vin turnate si in care arat anw. Then, movie time! Cu tata. Da, am vazut un film sf pe prima (the core) cu niste tipi care voiau sa salveze planeta calatorind spre centrul pamantului intr-o nava si in final din mega echipaj mai raman doi care se iubeeeesc, evident. Asa se intampla in filmele astea de actiune sf.

Si e septembrie, e scoala, deci e cool. Mi-era dor de diriga si de mometele in care sunt in stare sa lesin cand vorbeste cu mine. Mai ales in momentele in care fac tampenii si merit batuta. Sincer, toata chestia cu uniforme, camasi albe, pantaloni nu-stiu-cum ma oboseste. Incep sa ma gandesc zilnic daca am vreun ceva nelalocul_lui, s-o bat pe mama la cap ca vreau blugi negri, negri pentru ca „pantaloni de stofa negri” imi suna ca naiba. Anw. 10 D are site. Va avea site adica. Am impresia ca exista si nu e blog sau pagina de feisbuc. E ceva originaaaal. Realizat de Mircea si Emanuel si deocamdata sunt singura care ii sustine si care agreeaza ideea asta.

A fost saptamana in care mi-am demonstrat ca nu mai stiu nimic. Dar recuperez. Si…saptamana in care mi-am demonstrat ca sunt ok asa cum sunt si fiecare gest al celor din jur ma face sa ma gandesc daca sunt eu de vina sau nu.

Avem 4 colegi noi dintre care unul e doar…revenit in viata mea scolara, dani, gen coleg din generala si pe care il cunosc mult mai bine decat ceilalti si care a vrut sa scape de mate si-a dat de geografie si alte chestii. Stii cum e: scapi de dracu’ si dai de ma-sa.

Imi place Harap-alb, pentru ca nu am mai facut de mult fise de lectura la ceva si cum e un basm destul de complex, am multe de zis si de scris. Mi-e frica de testele alea initiale ca sa nu am blocajul ala de nu-am-mai-dat-de-mult-un-test si sa fiu in criza de timp si sa ma panichez si sa fiu in stare sa ma bag sub banca si sa nu mai ies. Si nu. Nu e faza cu, lasa ca nu se trec in catalog. Se discuta cu parintii la sedinta, deci mai grav! Btw, v-am zis ca m-am mutat din a 3-a banca de la perete in a 2-a banca de la fereastra? Tot cu claudia. Tot eu. Dureros de sincera.

Mi-era dor de madalin si de imbratisarile alea ale lui cand ma intreaba ce mai fac, desi probabil m-a mai intrebat asta cu doua minute inainte. Vreau sa scriu. Sa scriu pentru revista. Si nu chestii plictisitoare cum sunt lirismele. Vreau niste articole originale si care sa ma caracterizeze. O sa. Candva.

Ma enerveaza bobocii. Pot sa inteleg acum cum eram noi anul trecut pentru cei mai mari. Plictisitori si sugatori de aer pretios si spatiu si mai pretios(ma refer la spatiul din autobuz). Bineinteles, in afara de Criss. Ea e deosebita si aparte.

O sa blogaresc doar in weekend-uri. Asta inseamna ca o sa citesc mai multe articole dragute publicate de oamenii draguti pe care ii citesc de obicei.

"

  1. Nu ma bucur deloc. Mi se parea foarte normal sa dam test initial la logica, de vreme ce la socio-umane asta am studiat anul trecut. Cum sa dam test initial din psihologie, cand noi habar n-aveam ce este ea si cu ce se mananca? Daca dam test din lectiile introductive, eu l-as numi test de evaluare, in niciun caz test initial. eu vreau logica.

Laisser un commentaire

