winner.again

Par défaut

am castigat din nou o carte draguta pe care mi-am ales-o eu din cele trei, la concursul asta. tot ce am facut a fost sa las un comentariu in care sa descriu cartea preferata de la editura Litera, care a fost desigur « Rosu de rubin » de Kerstin Gier. si sunt happy happy joy joy!!

"

  1. Am castigat o singura data ceva….prin liceu…dar a trebuit sa scriu un articol despre produsele cosmetice pe care le recomand. 🙂 Se pare ca nu-s prea norocoasa. 🙂 Ma bucur pt tine! Tine-o tot asa si impartaseste-mi si mie secretul succesului. 🙂

  2. @ Blue: nu e niciun secret al succesului:) eu aleg doar concursuri jurizate. « norocul si-l mai face omul si cu mana lui » se potriveste perfect in situatia asta.
    @adalorelei: merci, ada! sigur ca ti-o imprumut!:)
    @DianaEmma: da, Emma, poate… asa am zis si cu « Rosu de rubin » si nu m-am tinut de cuvant, dar nu-i timpul pierdut:)

Laisser un commentaire

