Când vei citi asta, să ştii că sunt eu..

Par défaut

e toamnă iar peste bolta terestră,

ca într-un vis mă desfăşor

într-o secundă.

pe o foaie îngălbenită de timp

arunc satiric un creion

bolnav de gânduri.

din ură am făcut dragoste

din seară am făcut zi

din nori am făcut soare,

iar dacă aş fi vrut,

puteam să fac şi din Rai, Iad.

operaţie pe cord dechis.

şi sângerez, dar în tăcere.

aştept consolări ce întârzie să apară,

întrebări imaginare ce nu îşi găsesc răspunsul.

sfârşitul e acelaşi.

o moarte plăcută

relatată pe o foaie.

"

Laisser un commentaire

