Par défaut

Imprejurarile ma forteaza sa renunt definitiv la blog, inainte de a pleca, in sfarsit la mare. Consider ca am mult mai multe de spus, gandesc mult mai multe chestii pentru a-mi pierde chiar si cateva minute scriind. A fost o experienta frumoasa pentru mine.Poate am scris lucruri mai putin demne de mine, poate unele au fost prea filozofice, poate in altele m-am laudat prea mult, dar a fost o parte frumoasa din viata mea. Poate o sa reiau candva, undeva, cu un alt blog, ceea ce nu am terminat. Ne vedem live, poate maine, poate din toamna, poate niciodata…

"

    • merciii, Dorinaaa>:D< numai ca-i cam irevocabila treaba, adica am un motiv URIAS pentru care renunt si pe care nu il pot spune:) da…deja regret.

  1. Buna Gia, nu stiu daca ar trebui sa renunti definitiv la blog…mai bine te-ai gandi la o mica pauza…poate oricine are nevoie de ceva timp pentru a reveni…ar fi pacat sa renunti la un blog, la ceva la care probabil ai tinut si inca mai tii, in ideea ca aici ti-ai exprimat gandurile, sentimentele, etc. Poate te mai gandesti si sper sa revii, sa te mai citesc :* Ai grija de tine!

    • >:D<nu o sa ma dau disparuta. poate o sa mai comentez prin niste locuri, o sa citesc niste chestii ziiilnic si ..cine stie, poate ocazional mai scriu doua vorbe ca sa stie lumea ca-s alive.:)

Laisser un commentaire

