Saisissez le titre ici

Par défaut

btw. toată blogosfera a intrat într-un fel de hibernare sau într-un fel de..vacanţă?! asta înseamnă încă un impuls pentru mine să învăţ la română pe care am făcut-o praf, daaar nu mai contează acum. acum vreau doar să profit la maxim de resturile din vacanţa mare, care mi se pare miiiică, mică. adică o alergătură suuuper cute prin toată România, asta de la câţiva km încoace şi muuuult shopping! hai că am un gram de entuziasm şi pentru că se apropie clasa a X-a, care o să am grijă să fie plină de..chestii. mă gândeam cum să organizez eu întâlnirea la diriga acasă până începe şcoala, numai că-i cam complicat cu alegerea zilei, dare de seamă, chemarea colegilor împrăştiaţi prin diverse localităţi, telefon de anunt pentru diriga (când o să încep cu “bună ziua, mă numesc..” that’s another problem) siiii…God, zici că organizez o nuntă! duminică s-ar putea să merg la mare, aşa..o zi, ca să nu zic dup’aia că n-am fost. scriu postul ăsta ca să mă aflu, v-aţi prins, nu? şi acum, zarzavaturi bla bla..sunt o fiinţă fundamental ocupată.

Une réponse "

  1. Vacanțele trec repede… acuma văzând multe chestii de rechizite prin magazine am realizat că la voi acuși începe școala. 😆 Eu am pierdut ritmul ăla…

Laisser un commentaire

