Bâldâbâc!

Par défaut

după lungi probleme existenţiale, am revenit. cică e un virus care face ravagii mai ceva ca_katrina de te doare stomaciu’ şi nu poţi să dormi două nopţi, ceea ce am păţit şi eu, fireşte. acum sunt bine, bine. ok? tre’ să-i explic lu’ mama din două în două minute că nu am nevoie de supraveghere când mănânc, dorm sau merg la toaletă. sunt ok, ppl!

acum vreo 8 zile am citit “Roşu de rubin”!!! şi pot spune că e cartea mea preferată până acum:3 loooove. adică, am simpatizat-o de la început pe Gwendolyn, eroina cărţii pentru stilul ei neîndemanatic şi pentru că îi vede pe toţi ca pe nişte tâmpiţi (gen eu, dar nu chiar pe toţi). apoi urmau dureri de cap, ameţeli, în urma cărora Gwendolyn ateriza în acelaşi loc în care se afla în urmă cu două secunde, doar că într-o cu totul altă epocă. iar faza în care Contele de Monte-Cristo îi citea gândurile (după cum auzise ea de la mama ei), iar ea cânta în gând imnul Angliei mi s-a părut..nu chiar genială, dar tare!

şi să nu uit să o felicit pe deea<3, care a câştigat două cărţi drăguţe la un concurs drăguţ şi pe care abia aştept să îngenunchez şi să o implor să mi le împrumute. that’s totally maximum perfect great! felicităăăăări! ciocolata caldă are gust de cretă răzuită, cel puţin când ceaşca e aproape goală. numai că la mine nu e ceaşcă, zici că-i castron chestia asta şi am pus două pliculeţe de praf magic. de îngheţată m-am lecuit de când cu virusu’ devastator, că cică s-ar putea că de la ea să fie. da mă, dar având în vedere faptul că eu mâncam cam câte 4 îngheţate pe zi, ia spune, cam câţi viruşi aveam până acum? hă?

undeva în apropiere se construieşte o ceva şi nu mai pot de zdrăngăneli. zici că dărâmă casa cu barosu’ înainte să o construiască. pe cuvântul meu dacă mai primesc vreun copil lăudăcios în curte, care îmi explică_cât de uber fain va fi la mare când va pleca el, duminică şi eu să-l ascult atentă şi să mă oftic_că eu nu o să meeerg.

azi am scris două pagini A4 ţinând stiloul în mână!!! woooow! apoi o să vă explic cum calculatorul meu a început să facă mai ceva ca un tractor şi i-am dat un pumn şi s-a închis. apoi i-am mai dat unul şi s-a aprins iar.

messenger-ul e fail. am început să le dau ignor la ăia care-mi trimit câte-un link idiot “please, comm.>:D<.! te rooog:D love you. returnez/ dau back, puuuup:*:*:*:*” cât de stupid să fii, frate? adică, te apuci să cerşeşti un comentariu de parcă ai câştiga un milion de euro la 100 de comentarii înregistrate. pe bune, cine ar putea comenta în situaţii din astea, decât alţi ahtiaţi după popularitate. nu ştiu cum să vă zic, dar mie dacă îmi lasă cineva un comentariu pe blog sau pe facebook sau în..mama mă-sii nu ma simt deloc datoare. dacă am ceva de zis, zic. daca n-am, nu zic.

ăsta pare a fi cel mai lung articol din ultimul timp. cred.

Laisser un commentaire

