Pis!

Par défaut

hihih! pisica mea a “născut” trei pisoi, dintre care unu’ e alb-negru (mai mult aaalb:3) şi doi sunt negri-albi şi mai mult negru :mrgreen: n-au ochi încă şi mi-a zis cineva că dacă îi iau în mână îi lasă mă-sa. oricum am pus mâna pe toţi de n ori şi n-au păţit nimic. iubesc tot ce e mic şi inofensiv şi faţă de care sunt mult mai mare şi pot să-i apăr. încă mai am speranţe de la iepuraaaaşi, dar nu. nimic. nici măcar un pui mic. fraierii.

 

anw. v-am zis că raff, câinele meu e de fapt o ea? şi eu aflu după 3 ani de când il/o aaam???

"

    • momentan ii lasam mamei sa ii alapteze:D, apoi doi dintre ei vor fi facuti cadou unor conostinte, iar unul, ala mai frumos va ramane aici, cu mama lui.:)

Laisser un commentaire

