Fără chef.

Par défaut

Băi, nuştu’cum, da’m-a apucat o lene de abia îmi târăsc degetele pişcate de un soi de  ţânţari pe tastatură. Voiam să fac un raport justificativ de activitate, nu l-am făcut. Apoi m-am gândit să povestesc despre escapada mea în spitalul Măcin, atunci când am dormit fraudulos o noapte întreagă acolo, pe un pat îngust şi respingător+ spălat pe mâini din două în două secunde, preventiv+ şters clanţa cu spirt de fiecare dată când ieşea asistenta+ lucrat exerciţii pentru olimpiadă la română, fără să am nici pe naiba (dacă mă întreba cineva îi ziceam că-s cu capu’). Apooooi, am vrut să scriu despre plimbarea la Măcin cu frate-miu când am mâncat o tonă de îngheţată şi shaorma şi hamburger &NOTĂ! I-am zis lui Darius că dacă mănâncă tot o să-i crească his brain (ca să evit cacofonia) şi o să fie super inteligent. Şi ghici ce mi-a zis după:”ia să vedem dacă sunt mai inteligent! 5+5, 7+2, 10-3, 8+3, că de-atâta matematică, se uita toată lumea de la celelalte mese la noi ciudat& şi suc spriteeee *spraitiii:)))*şi covrigi, i-am arătat şcoala mea dragă şi scumpă, unde am făcut naveta din clasa a II-a şi unde o să înveţe şi el din toamnă şi l-am dus şi la liceu, am intrat în clasa mea, l-am pus în bancă şi i-am făcut nişte poze cu telefonul mobil. Nu l-am torturat, măăăă! El a vrut! Apoi am fost iar la spital la mamaia, unde frate-miu şi-a exersat educaţia şi a strigat prin toate saloanele la toate babele săru’mânaaaaaaa!, săru’mâna! si ele :”să creşti mare, puişooor!” pentru ca puţin mai târziu să-i alin scrânteala de pe scări la picior.(există lift, dar eu am o fobie pentru asta şi dacă se lua curentul, n-aveam de gând să stau 10 ani închisă acolo unde am impresia că nu am aer). Ha, am uitat să spun că era să-l scap în fântâna arteziană! Cum sunt eu mai muşchiuloasă aşa, l-am ridicat pe patforma aia ca să se spele pe mâini cică şi într-un moment de dezechilibru era să-l îmbrâncesc şi să facă fleosc. Atâââât.

P.S.  ştie cineva cum face şarpele? că am impresia că am unul în tufişul din faţa casei, ceea ce înseamnă că nu o să mai ies vreo trei zile afară.

"

  1. De asta e aiurea sa stai la curte,ai tot felul de vietati care scot fel de fel de sunete ciudate,si cum sunt eu asa,mai paranoia,incep sa analizes orice sunet:)).Cred ca ai un greiere sau un fel de gandac care face ca sarpele,ca si eu cand eram mica m-am speriat de acelasi sunet si m-am bagat sub masa pana au venit alde mama:))).Succes cu lighioana!

    • :)))) stai sa vezi, manu. ieri, dupa ce a venit mama de la serviciu, ne-am pus cu furci si topoare la radacina tufisului, ca doar-doar o iesi chestia. sa fi vazut cat de concentrate eram si cum ne miscam cu incetinitorul in jurul lui, ca daca ne vedea cineva zicea ca am luat-o pe campii amandoua.:)))) pana la urma a plecat singura, dar ne pare tare rau ca nu am vazut-o!:)))

Laisser un commentaire

