Am câştigaaaaat!

Par défaut

Cartea asta. Bineînţeles, pesimismul meu mi-a zis că n-o să câştig eu în veci ceva, dar e primul concurs de genul acesta la care particip şi pe care l-am şi câştigat miraculous. Plus că nu a fost ceva gen o sută de laic-uri pe facebook+google friend contact+ postări pe blog pentru că mi se pare prea complicat. Era vorba de o compunere cu titlul “O călătorie în timp”, iar câştigătorul urma a fi ales prin jurizare, nu prin extragere.

 

Şi merg la Turdaaaaaaa în octombrie. Ştiţi voi, proiectul “Toleranţă şi convieţuire în spaţiul public”. Şi o să-mi prezint lucrarea în faţa publicului şi a juriului. Să n-o uit pe Claudia, partenera mea de suferinţă, cu care am străbătut oraşul de la un cap la altul pentru sondajul ăla de opinie. La mulţi ani, iubita!

"

  1. Ti-am citit compunerea si am ramas uimita cat de frumos scrii.Felicitari si tine-o tot asa !
    p.s : Pot distribui videoclipul de pe fbk ?Sa-l vada si altii…

Laisser un commentaire

