you can find my grandma here.

Par défaut

Hellooo. (cât de tâmpită să fii să pui punct după un salut or something?) Vă salut din locul de baştină, stând la umbră cu 10 cuburi de gheaţă în cap/ pe cap. Azi dimineaţă am fost şi eu pentru prima dată la medicul Matei nu-ştiu-cum cu bunica mea vino-să-te-ţin-de-mână-să-nu-te-calce-maşina. Anw, vă spun, n-am văzut atâta prostie în viaţa mea! Deci el, medicul , s-a ridicat pentru prima dată în viaţa lui de pe scaunul ăla şi s-a uitat la buba aia pe care mamai’mea o are*după care s-a spălat pe mâini cu protex, clor, dero, dove, cocolino, s-a şters cu spirt, deşi nici nu-i atinsese buba cu vreo mănuşă chirurgicală sau cu altceva*.Asistenta zâmbea fals la mine de parcă cine ştie ce aş fi realizat că m-am dus pe acolo. Eu mă uitam urât la ea, că ş-aşa n-o cunosc şi nici nu ne vom mai vedea vreodată. Şi să vezi diagnostic: ”seamănă cu un furuncul.” Acum că o fi sau nu , Dumnezeu ştie, că-mi venea să-l întreb:”SEAMĂNĂ cu un furuncul sau ESTE un furuncul?”, dar n-am vrut să fac vreo aluzie. Şi culmea-culmilor, el, medicul, s-a aşezat dom’le pe scaun şi a deschis un ditai portofoliul, din ăla de facem noi la română şi ce să vezi, caută de zor la litera F cuvântul furuncul. Scoate o foaie roz şi zgârie pe hârtie trei medicamente care au costat aproape 100 de lei.(şi heeeeei, ştiu să pronunţ metronidazol!) Şi acum stăm în speranţa ca ăla o fi un furuncul, că dacă n-o fi, mergem iar şi medicul ne va pune următorul diagnostic de pe listă. Hahahah! Mda…ieri am fost la pădureeeee, şi n-am chef să explic acum cât de ubi-dubi a fost. Cert e că m-am mai ales cu vreo 3 înţepături de ceva pe picioare, de parcă n-aveam destule. Mi-e dor de tataaaaaaa, care azi dă un examen la Braşov pe incluziune socială, ştiţi voi, chestii cu romi şi alte naţii de oameni. Hai pa!

"

  1. mateescu miron marius, buei. eu cand am avut furuncul si am fost la el, nu stia ce medicamente sa’mi dea si rasfoia o ceva cu medicamente. mi’a dat ceva la vrajeala, cred, ca nu a avut efect. ce mi’a dat farmacista m’a scapat de furunculi.

Laisser un commentaire

