Dezamăgiri sau…nu.

Par défaut

Nu ştiu dacă vouă vi s-a întâmplat vreodată, dar  eu mă declar oficial dezamăgită de “prietenele” mele. Mda, e sentimental ăla în care te simţi dată la o parte pentru una x, care habar n-are cum o cheamă cu buletinul în mână, dar când aude de băieţi şi terase e în stare să alerge 5 kilometri în10 minute. Da mă, eu înţeleg că eu sunt mai mult o tipă care stă cu nasu’ în cărţi poate de dimineaţa până seara, că am tot timpul temele făcute şi că nu prea agreez plimbările în locuri publice aglomerate, unde opresc toţii proştii maşinile şi fluieră după tine, dar ştii cum e, cine se aseamănă se adună. Şi ştiu că nu am acealeaşi subiecte de dicuţie ca şi voi şi nu mă îmbrac după ultimul trend, dar am încercat să fiu cât mai ok, să râd tot timpul, chiar şi atunci când nu eram în dispoziţia aia, să fiu o tipă de gaşcă, chiar dacă ea, gaşca era alcătuită din trei. Dar nuuu, două treimi din gaşca nu s-au mulţumit cu felul meu de a fi şi cu toate copilăriile care îmi trec prin cap tot timpul, aşa ca s-au aliat cu aşa-zisa x, care x are un anturaj de vreo 10 “băieţi răi” cu un limbaj super rafinat pentru că de, unde-s băieţi, ochii fetelor interesate de asta se fac ca nişte cepe mai mari. Încep să mă gândesc serios dacă eu chiar am nevoie de ele, sau ele de mine, dar cred că nu. De când a început să-mi placă să citesc şi să vreau asta şi de când mă cuprinde o urmă de cinefilie, descopăr că nu am nimic de împărţit şi discutat cu unele ca ele sau asemenea lor. Şi nu uit chestia cu “siiigur ca da, vom fi prietene până la moarte şi înapoi!” N-o să-ţi dai seama niciodată ce poate creierul genial de lângă tine până nu-l vezi în acţiune. Până la urmă, ca tot românu’, rămân la zicala aia: ”fereşte-mă Doamne de prieteni, că de duşmani mă apăr singur/ă”…bye!

 

"

    • Merci, Bianca. Totusi, cred ca era doar imaginatia mea si nu am in niciun caz de gand sa fac eu primul pas spre « impacare », ca nu e vorba de o cearta la mijloc, ci doar de ceea ce simt eu.:)

  1. Si eu am fost dezamagita de foarte multe ori de asa zisele « prietene ». Intr-un fina, am decis ca prietena adevarata imi sunt doar eu iar restul imi sunt amici, cunostinte..

Laisser un commentaire

