10 motive pentru care nu aş munci la o fermă.

Par défaut

1 la mână – nu vreau să mă bronzez ca tractoriştii, urăsc să mă bronzez şi..urăsc să mă bronzez.

2 la mână – m-aş simţi ca o/un ceva printre nenea nu-ştiu-cum şi tanti-nu-ştiu-de unde, care spun nişte glume de prost gust şi toată lumea râde când pe mine probabil m-ar pufni plânsul că « de ce a zis aşa ălaaaa?”

3 la mână – acolo se munceşte, deci din start sar din schemă.

4 la mână – primeşti doi lei pentru o muncă imeeeeensă când te dor mâinile şi nu ştii cum să evadezi.

5 la mână – nu cred că există toaletă. da, i-am zis asta lu’ mama şi ea mi-a zis cu ochii în lacrimi de râs “de-asta nu vrei tu la fermă?”. şi de-asta.

6 la mână – am un caz în familie de o molie mătuşă care îmi seamănă leit (nu că eu aş fi molie. nu nu nu…) care s-a gândit şi ea să încerce această “experienţă” şi nu i-au ajuns banii pe care i-a câştigat pentru spitalizare după, pentru că soarele a avut ceva cu pielea ei super white şi cu capul ei de făcu insolaţie PUNCT.

7 la mână – cineva te verifică, adica nu te duci aşa, fleosc, trebuie să faci totul ca la carte, altfel îţi taie o zi de muncă.

8 la mână – mă enervează babele.(am impresia că am mai zis asta)

9 la mână –  până azi nu am ştiut ce înseamnă spic şi cum arată el spicul, care este. Eram în ceaţă ”spic este…ce este, este..” bunica mea mi-a arătat şi m-am luminat şi eu. merge tăiat cu foarfeca/ foarfecul/ foarfecele.

10 la mână – n-aş avea cu ce să mă îmbrac potrivit contextului. hai că-s culmea! şi eu sunt uimită de mine.

11 la mână – nu există, cred. C ya!

 

"

  1. Îți zic eu care e motivul pentru care nu am mers să muncesc într-o fermă. Cel financiar. La ora asta își bat joc de tine: 16 ore pe zi pentru 800 RON. No thanks. Nu au decât să angajeze numai persoane necalificalate pe banii ăia. Nu zic să dea ca inginer 4000 RON din prima, dar un 1400-1500 nu cred că e exagerat la câtă muncă e ;)) Oriunde în UE e minim 1000 euro pentru început. Deci ăsta e singurul motiv pt care nu m-am băgat 😀

Laisser un commentaire

