I’m not dead. Yet.

Par défaut

astăzi s-a întâmplat ceva ciudat, am avut un moment, de fapt, două momente în care voiam să-mi strâng pisica de gât. pur şi simplu mă enerva faţa ei. mama zice că de la un timp m-am ţicnit, dar nuuu..nu mi se poate întâmpla asta mie. şi te rog norocule, nu mă lăsa fix acum (de unde? n-am avut noroc în viaţa mea!) când mai sunt câteva zile până la afişarea rezultatelor de la toleranţă. dacă aş câstiga eu 2500 de lei, care împărţiţi la doi, mai exact două, rezultă 1250 de lei, care ar însemna că nu o să mai am nevoie de un job vara asta. hihi. sounds great! wordpress nu m-a lăsat să postez decât titluri zilele-astea (de-asta le-am ocupat tot spaţiul pentru blogroll unora cu un megatitlu. sorry.), drept pentru care i-am umplut frigiderul cu de toate (deşi cred ca n-are aşa ceva). şi NU, n-aş fi crezut vreodată că o să mă plictisesc de blogul ăsta nebunatic (cât de gay sună asta?) şi să mă îndrăgostesc de facebook. pfff, a fost dragoste la prima upload-are. nu ştiu de ce, vara asta e mai plictisitoare decât celelalte. probabil e semn că îmbătrânesc. cel puţin, în alţi ani (adică anul trecut) mă jucam la stradă cu toţi picii elasticul şi tările. am descoperit melodia asta azi, ceea ce a făcut să fie melodia zilei pentru mine.

"

  1. Sa nu te razbuni pe biata pisica! 🙂 Cred ca tb sa te relaxezi. Pana sa-ti dai seama…vacanta o sa se apropie de final si atunci ai sa regreti timpul (pe)trecut astfel.

  2. Gia, eu te inteleg. animalutele astea au momente cand ni-s asa de dragi că-ţi vine să le mânânci şi altele când sunt nesuferite (de ex. cand nu te lasă să dormi) de-ţi vine cum ai zis, să le strângi de gât. Le-aş numi sentimente contradictorii 😀 Însă, cel puţin în cazul meu, îs rare momentele când mi-s antipatice. n-au totuşi nicio vină că stăpânii mai au şi zile proaste. Te pup dulce.

Laisser un commentaire

