No sens.

Par défaut

E marţi şi am în sfârşit calculator după ce au intrat în carantină şi laptopul şi calculatorul in the same time. E clar că îmi luasem două săptămâni de vacanţă pentru somn, dar am mai scurtat timpul şi m-am apucat de chestii utile. Un singur test din cele 30 pe care le am pentru olimpiadă e aproape departe de a fi terminat şi vremea asta e aşa gri de mult “şi George nu mai vine”. De-asta am scos azi-dimineaţă degetul pe fereastră şi mi-am zis că tot frig e şi eu tot la televizor mă voi uita. Acum îmi revin după 5 zile fără calculator, no mess and no blog, fără credit sau minute pe telefon şi fără bani. Sunt falită, dar mă conformez. Apucasem să văd doar 3 episoade din Skins online. Nu-i timpul pierdut pentru restul şi deja mi-am luat adio de la planurile mele de vacanţă cu o săptămână la mare şi una la munte unde aş putea să mă bronzeeez. Le-am spus alor mei despre asta but they said “NO! NO!NO!”. La răscruce de vânturi e super mişto şi la fel e şi tabloul quilling pe care l-am făcut ieri de nervi. Da, era faza cu “nu uita să-i trimiţi tabelul ăla cu datele-alea doamnei diriginte!” şi bineînţeles că l-am uitat. Apoi scandal pentru a-mi da seama cât de incompetentă sunt. Dar ştiam deja asta, cei mai îngrozitori părinţi din lume!(în afară de dăţile-alea când sunteţi ok)

"

    • Multumesc frumos! Va doresc o vacanta placuta si luuuunga si o fac aici pentru ca nu mai pot comenta pe blogul dumneavoastra. Si eu incerc sa profit de vacanta asta, dar mi se pare ca trece mult prea repede.:(

  1. Nu te plange, imediat scoatem pe piata tabara bloggerilor, in Vama Veche la mare, si la Ibanesti pentru cei care vor munte. Saptamana asta lansam « transoceanicul » la apa.
    Hai in echipa si vedem cum ne descurcam impreuna cu bani putini si idei multe…..

Laisser un commentaire

