Dacă aş face toate astea în vacanţă…

Par défaut

Dacă mi-aş face tema la română.-ar fi grozav.

Dacă mi-aş face toate temele de vacanţă.-ar fi superubergrozav

Dacă aş termina lista de lecturi suplimentare.-ar fi neinteresant

Dacă aş termina lista de lecturi obligatorii.-aş fi genială.

Dacă nu m-aş certa cu frate-miu din 2 în două minute.-n-aş fi eu.

Dacă aş munci vara asta.-aş slăbi MAI MULT şi m-aş bronza.

Fă ceva cu faţa ta! (to myself)

Dacă n-aş petrece atâta timp în faţa televizorului şi în faţa lui Giculainen.-camera mea ar arăta mult mai bine.

Dacă aş încerca să gătesc în vara asta ceva?.-nu.

Dacă n-aş mânca non-stop ca vara trecută.-aş fi foarte fericită.

Dacă mi-aş şterge playlistul.-aş înebuni de singurătate.

Dacă aş strânge toţi banii pe care-i dau aiurea pe chestii nefolositoare.-ar fi ceva.

Dacă mi-aş plăti factura la internet.-voi avea net vara asta.

Dacă aş avea calciu.-nu mi s-ar rupe unghiile imediat.

Dacă aş vrea, aş putea să ies cu fetele la terasă.-dar nu vreau.

Dacă aş vrea, aş putea să mă apuc de băut cafea.-dar nu vreau.

Dacă aş vrea, aş putea să mă îmbăt zilnic.-dar nu vreau. (să mă îmbăt de fericire, adică)

Dacă aş asculta-o pe mama măcar o dată.-ce viaţă ordonată aş avea!

Dacă m-aş duce cu tata la Bucureşti din două în două săptămâni.-aş putea rămâne acolo.

Fă-ţi program zilnic! Din ăla cu ore şi minute pe care nu-l poţi respecta.

 

Une réponse "

Laisser un commentaire

