2/2

Par défaut

Leapşa de la cea mai bună şi mai frumoasă şi mai înţelegătoare profesoară din liceul nostru.

1. Are you named after anyone?

Mda…Nana avea doi băieţi George şi Dani, de unde Giorgiana-Daniela. Oricum e o panaramă de nume şi m-am saturat să mă cert cu mama până la lacrimi (a se menţiona că eu nu pot să mă cert cu mama fără o baltă de lacrimi de crocodil) Nu înţeleg faza cu numele naşei. Stai frate, mama s-a chinuit să mă aducă in this world, nu înţeleg de ce ai avea pretenţii!
2. When was last time you cried?

Azi.
3. Do you have kids?

Nu.
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?

În niciun caz!

5.Do you use sarcasm a lot?

Mai mult decât a lot.
6. Will you ever bungee-jump?

Da.
7. What’s your favorite cereal?

I hate cereals!
8. What is the first thing you notice about people?

Expresia feţei. De unde îmi dau seama cât de fraieri/ proşti/ inteligenţi/ tocilari sunt.

9. What is your eye color?

Albastru-gri.
10. Scary movie or happy endings? 

Adică trebuie să aleg între două lucruri total diferite. Ca şi cum ar fi: tricou mov sau îngheţată de vanilie?
11. Favorite smells?

Little black dress.
12. Summer or winter? 

Spring, ăf cors.
13. Computer or television?

Computer.
14. What’s the farthest you’ve ever been from home?

Drăgăneşti-Olt.

15. Do you have special talents?

Da. Nu poate oricine să fie eu. E un chin zilnic.
16. Where were you born? 

În Măcin, Tulcea, Dobrogea, România, Europa, Terra, Sistemul Solar, Calea Lactee.
17. What are your hobbies?

Muzică, desen, literatură.

18. Do you have any pets? 

Da.
19. Favorite movie?

Piraţii din Caraibe 4. E ultimul pe care l-am văzut.
20. Do you have any siblings?

După ce m-am uitat pe Google translate, tot nu pot să răspund. Fraţi sau surori cu un părinte comun implică 2 părinţi comuni? Sau unul dintre părinţi nu e la fel de comun ca celălalt? Oricum am un frate. Avem părinţii în comun. Ambii adică.

21. What do you want to be when you grow up?

Capră.
22. When was your first slow dance and the song?

Când aveam câteva zile/ luni. Mama cânta şi mă legăna aşa…slow.
23. Movies you dislike

Nu. I like them all.

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?

Pe primii trei din Zelist.(ei da! nu stiiiu!)
25. Who do you tag?

Marcela, Ile Ilenuţa Elena…etc. etc.

"

    • Cum doua randuri, doamna? Am putea descrie toate orele super tari de logica si cum ne intelegeati dumneavostra de fiecare data cand aveam teze. Am putea pune pe coperta patratul lui Boethius ^.^

  1. Doamna,nici nu stiti cate lucruri as putea scrie in cartea asta.Din septembrie pana azi s-au strans destule amintiri pe care as putea sa le pun intr-o carte.
    Cat despre finalul cartii,fiti sigura ca din perspectiva mea va fi unul cu happy-end!!!

  2. Vai… ce urăsc și eu nașii ăștia insistenți. Cunosc o familie care se ceartă în continuu cu părinții finii, pentru că acasă îi spun pe al doilea nume, nu cel pus de ei, nașii.

Laisser un commentaire

