1/2

Par défaut

Ding! Ding! Ding! Am o doză de bunădispoziţie sau bună dispoziţie saaau bună-dispoziţie, cam cât o doză de Cola acidulată. Ba nu. Nu Cola.Cam cât un vulcan. Pfoai….sunt o mică Etna pe marginea erupţiei. Drept care am facut aici anexata leapşă de la Dorina:

Pese care binedispun eul care se află aici, undeva…

1. Ellie Goulding- Your song

De treflă. Îmi place pur şi simplu pentru că…pentru că nu ştiu. Are nişte versuri emoţionante, iar tipa aia pare drăguţă şi sexy (nu, nu sunt.)

2.  Spike-90 sec de viaţă

Ha. La început am crezut că melodia asta e genială. Apoi m-am răzgândit când m-a auzit tata ascultând-o şi m-a pus să-i dau replay. Nu contează ce a urmat, dar nu a fost chiar grav. Şi nu, n-am fost obligată să ascult doar Tudor Gheorghe sau Ştefan Bănică. Acum mi-a revenit ideea iniţială. De fapt…Spike nu sună prea bine pentru mine…este?

3. Lily Allen-Smile

Pentru că îmi vine să dansez când o ascult şi sunt singura căreia îi vine să danseze când o ascultă şi îmi amintesc acum de topăiala pe o melodie de Beethoven. A fost unique.

4. Avril Lavigne- My Happy Ending

5. Green Day- Holiday

6. Green Day- 21 guns

Dap. Sunt singurele două pe care le-aş asculta non-stop şi pe care le-aş prefera în locul unui discurs la ora de istorie. Asta ca să nu credeţi că sunt Green Day-ăriţă, dar tipii sunt pur şi simplu perfecţi.

7. Pour Elise- Beethoven

Aveam o cutiuţă muzicală când eram mică şi cânta aşa. De-asta îmi place şi acum şi îmi va plăcea mereu.

8.Auburn-My best friend

Pentru că eu n-am un/o bestfriend şi nici n-am nevoie.(ba da, am, cine se oferă?)

9. Melodia aia

10. Melodia cealaltă

Laisser un commentaire

