Stuff.

Par défaut

Trăim în România, right? Păi, asta devine chiar enervant. Nu mai vorbesc de repausul dominical care înseamnă că toată lumea se învârte în loc, fără să facă nimic, se plimbă fără rost pe străzi sau alte chestii. Azi am fost la un fel de reuniune de familie din aia“qui vaille”.Asta înseamnă că am vizitat-o pe mamaia şi am văzut-o şi pe colega noastră care mai are un pic şi naşte. Nu, sună naşpa. Care mai are un pic şi dă naştere cuiva. Nu. Care va deveni mămică? Mă rog, am văzut ceva rotund, atât. Şi nu, n-am avut o stare de “vreau şi eeeeeu!” Pur şi simplu am făcut o constatare. Mi-am pierdut tot weekendul cu un film în Movie Maker, care se face foarte greu. ADICĂ trebuie să reiau fiecare chestie şi să ascult melodia aia de n ori, până mă ia ameţeala. ADICĂ sunt tot un “heal the woooorld, make it a better place”…bla bla. Iar când au trebuit să vadă filmul ale mele mamă+bunică, a trebuit să zic “citeşte repede!”…”oh, ce păcat, n-aţi apucat!” Sunt presată săptămâna asta de o notă care îmi mai trebuie la biologie, o notă care îmi mai trebuie la mate, testul la latină în care trebuie să iau 10. Şi am făcut imposibilul şi am luat 10 în teză la franceză, ceea ce înseamnă că e o chestie “a.k.a.paka”. Nu ştiu de ce i-am terorizat pe toţi cu a.k.a paka, “uite, aia e a.k.a paka!” Şi tot a.k.a paka a fost şi sfârşitul de an şcolar pentru cei de a XII-a. Well, eu chiar am vărsat 3+2=5 lacrimi pentru că atmosfera era nasoală, iar cineva de la a XII-a A cânta ceva la chitară de răsuna holul. Eu nu vreau să termin liceul never, pentru că atunci o să plâng în hohote. De fapt, nu o să-mi lipsească prea mult, aşa încât Claudia îmi va boteza copilul, iar pe Mymy o voi cununa, deci ţinem legătura.skip. Hello, Criss!

Une réponse "

Laisser un commentaire

